شرکت در انتخابات یک حق و تکلیف است

محمد حسین رنجبر: شرکت در انتخابات یک حق قانونی برای مردم ایران است، زیرا باید در سرنوشت خود و تصمیم‌گیری‌های دولت موثر باشند، علاوه بر آن یک وظیفه ملی نیز است که بر عهده‌ی ما گذاشته شده و باید این تکلیف را به خوبی انجام دهیم.

محمد حسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ‌واحد بندرعباس، در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از هرمزگان، شرکت در انتخابات را یک حق و تکلیف دانست و گفت: حضور در این رویداد بزرگ یک حق قانونی برای مردم ایران است، زیرا باید در سرنوشت خود و تصمیم گیری‌های دولت موثر باشند، علاوه بر آن یک وظیفه ملی نیز است که بر عهده‌ی ما گذاشته شده و باید این تکلیف را به خوبی انجام دهیم.

وی در ادامه افزود: این موضوع که تک تک افراد باید در سرنوشت کشور خود نقش داشته باشند بسیار حائز اهمیت است و جای هیچ اهمال کاری نیست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، در رابطه با نقش دانشجویان در انتخابات پیش رو گفت: دانشجویان قشر فرهیخته و فعال کشور هستند و این انتظار می‌رود که به افراد دیگر نیز آگاهی بدهند، زیرا دانشجویان ما بیشتر با مسائل روز کشور مواجه هستند و باید نقش بسیار پررنگی را در اطلاع‌رسانی ایفا کنند.

رنجبر در ادامه تصریح کرد: دانشجویان باید به عنوان مدیران و آینده سازان کشور در این انتخابات هدایت گر دیگر اقشار باشند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشجویان فعال تشکلی و کانون‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس، در این انتخابات نقش بسیار خوبی ایفا کرده‌اند و برنامه‌هایی را ترتیب داده‌اند تا نامزدهای این دوره از انتخابات را به دانشجویان معرفی کنند و طی مناظرات به دانشجویان این آگاهی را بدهند که نامزد اصلح را انتخاب کنند.

خبرنگار: نسیم اسپید

انتهای پیام/

کد خبر: 1222082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =