واکنش ویرا به برد ارزشمند؛ خیلی خوشحالم که بازیکنان به هدف‌مان پی بردند

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده و تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی فوتبال همین است.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ اوسمار لوس ویرا پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: همیشه بازی کردن جلوی ذوب آهن در این زمین سخت است مخصوصاً در این فصل که عملکرد خوبی داشتند. می‌خواستم از سرمربی این تیم و بازیکنان‌شان تعریف کنم که حتی با یک بازیکن کمتر بازی خوب‌شان را ادامه دادند.

بیشتر بخوانید:

علت جدایی دستیار گل محمدی از پرسپولیس لو رفت

وی ادامه داد: تغییر تاکتیکی که بعد از گل اول ما در زمین ایجاد کردند یکسری مشکلات برای ما ایجاد کرد اما توانستیم آنها را کنترل کنیم. بین نیمه برنامه‌هایی چیدیم که روی دفاع حریف کنترل بیشتری داشته باشیم و بتوانیم موقعیت ایجاد کنیم. مدل بازی ذوب آهن باعث شد تاکتیک خودمان را عوض کنیم و بیشتر بازی را در اختیار داشته باشیم. خیلی خوشحالم که بازیکنان به هدف‌مان پی بردند.

ویرا عنوان کرد: متأسفانه نتوانستیم از موقعیت‌ها استفاده و تعداد گل‌ها را بیشتر کنیم ولی فوتبال همین است. از هواداران‌مان هم تشکر می‌کنم که به استادیوم آمدند. بازی بعد در جام حذفی هم حتماً حضور هواداران را خواهیم داشت و آنها به ما کمک خواهند کرد.

سرمربی پرسپولیس درباره موقعیت‌های زیادی که بازیکنان تیمش از دست دادند، گفت: مشکل و ضعفی بوده که ما نتوانستیم از برخی فرصت‌ها در این بازی و بازی‌های قبل استفاده کنیم. این شرایط به ما کمک می‌کند تا در تمرین‌ها روی نقاط ضعف‌مان تمرکز و آنها را برطرف کنیم.

اوسمار در خصوص عملکرد عبدالکریم حسن و ارونوف خاطرنشان کرد: همیشه بازیکنی که خارج از کشور می‌آید شاید کمی اضطراب و استرس داشته باشد، ولی به نظرم برای بازی اول خوب بودند و توانستند خودشان را نشان دهند. چیزی که تعیین می‌کند چه بازیکنی فیکس بازی کند تمرینات است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1222361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =