پیشکسوت پرسپولیس: باهویی تنها چیزی که بلد نبود، فوتبال بود!

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: در کل اعتقاد دارم این بازیکنان می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. حداقل مثل باهویی نیستند. باهویی تنها چیزی که بلد نبود، فوتبال بود!

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، حمید درخشان درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته هجدهم لیگ برتر اظهار داشت: اگر این روند ادامه داشته باشد بسیار عالی است. با توجه به اینکه هفته به هفته اشکالات را مرتفع می‌کنند، به نظرم می‌توانند در کورس بمانند و ان‌شاءالله قهرمان شوند.

بیشتر بخوانید:

انتقاد تند درخشان از بازی شاگردان قلعه‌نویی مقابل هنگ‌کنگ

وی در واکنش به این موضوع که پس از انتخاب اوسمار انتقادات زیادی از او می‌شد، اما اکنون این مربی نتایج خوبی را به دست آورده است، گفت: ما همیشه عادت داریم؛ قبل از اینکه کسی کار کند هجمه ایجاد می‌شود. متأسفانه شناخت کافی وجود ندارد و باید صبوری کنند و ببینند نتیجه کار چه می‌شود. معمولاً افراد را در نیم‌فصل و آخر فصل ارزیابی می‌کنند. بعد از یک یا دو بازی قرار نیست معجزه‌ای صورت بگیرد و باید به او فرصت بدهیم.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: عملکرد پرسپولیس مقابل ذوب‌آهن خیلی خوب بود. تیم فرصت‌های زیادی خلق کرد که جای امیدواری دارد. وقتی یک تیمی فرصت خلق می‌کند مطمئناً در بازی بعد می‌تواند از آنها استفاده کند. ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی بود و به نظرم سه امتیاز حائز اهمیت به دست آمد تا تیم در کورس قرار بگیرد.

درخشان در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس از جمله عبدالکریم حسن و ارونوف توضیح داد: به نظر من باید یکی، دو هفته دیگر آنها را ببینیم، اما در کل اعتقاد دارم این بازیکنان می‌توانند به پرسپولیس کمک کنند. حداقل مثل باهویی نیستند. باهویی تنها چیزی که بلد نبود، فوتبال بود!

وی در پایان درباره شکست‌های متوالی سپاهان و دور شدن این تیم از کورس قهرمانی گفت: من مطمئنم سپاهان به لیگ بازمی‌گردد، چرا که تیم بزرگی است. الان در بحرانی قرار گرفته و فشار جام باشگاه‌ها روی این تیم بوده که خیلی تأثیرگذار است. به نظرم باید اعضای کادر فنی این تیم یک ذره در تیم‌شان بازبینی کنند، اما یقیناً به شرایط آرمانی بازمی‌گردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1222880

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =