سردار رادان: مردم کشور با حضور گسترده خود در انتخابات نقشه دشمن را نقش برآب نمودند

فرمانده کل انتظامی گفت: مردم فهیم کشور با حضور گسترده خود نقشه دشمن را نقش برآب نمودند و سربازان ولایت در فراجا نیز باغیرت و حمیت، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و امنیتی مطلوب و مقتدرانه برقرار کردند .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار احمدرضا رادان در چهل و هشتمین دوره دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پلیس امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: امروز گروهی از جوانان غیور و پرشور مرز و بوم، لباس خدمتگزاری به مردم را به تن کرده و پا به میدان می‌گذارند و برآنند تا پلیسی شایسته برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و با قدرت و صلابت و در مقابل قانون گریزان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت جامعه بایستند و با مردم با رحمت و مهربانی رفتار کنند.

بیشتر بخوانید:

سردار رادان: ایران تعیین کننده شرایط منطقه است

سردار رادان با تاکید بر برخورد کریمانه با مردم گفت: این نیروها آموخته اند که با ارتقاء دانش و مهارت حرفه ای و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های نوین، چتر فراگیر امنیت را در پهنه کشور گسترانده و با برخورد کریمانه پاسخگو نیازها و دغدغه‌های مردم در حوزه انتظامی امنیتی باشند و امنیتی توام با آرامش و آسایش را به مردم هدیه کرده و خدمتگزاری واقعی و مقتدر برای مردم باشند.

فرمانده کل انتظامی گفت: استکبار و ایادی داخلی و خارجی برآنند تا امنیت را که یکی از مزیت‌های راهبردی کشور است هدف قرار داده تا کارآمدی نظام را مخدوش کند.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در همه صحنه‌ها عنوان کرد: دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن، مراسم نیمه شعبان و برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی نشان‌گاه‌های اخیر دشمن برای ایجاد ناامنی، مأیوس نمودن مردم و ایجاد خلل در پیوند مردم و نظام بود که مردم فهیم کشور با حضور گسترده خود نقشه دشمن را نقش برآب نمودند و سربازان ولایت در فراجا نیز باغیرت و حمیت، مجاهدانه در صحنه حضور یافته و امنیتی مطلوب و مقتدرانه برقرار کردند که در اینجا جا دارد از همکاری و همراهی سایر نیروهای مسلح و نهادهای امنیتی نیز تشکر و قدردانی نمایم.

وی ادامه داد: ما معتقدیم مردم ایران شایستگی و لیاقت برخورداری از محیطی امن و سرشار از آرامش و آسایش را دارند و باید در پرتو اقتدار پلیس، احساس امنیت و آسایش کرده و سرکشان، اوباشان و معترضین به انتظام ملی و امنیت مردم خائف باشند و این اقتدار به فرموده فرمانده معظم کل قوا "وقتی زیبا، مقدس و مطلوب است که در خدمت به مردم به کار رود".

فرمانده کل انتظامی تصریح کرد: از دولت و رئیس جمهور بواسطه حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که از فراجا در برقراری نظم و امنیت کرده‌اید تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار رادان در پایان خاطرنشان کرد: ما خدمتگزاران به مردم و نظام اسلامی، بر عهد و پیمان خود با ولی امر، رهبر و مقتدایمان پایداریم که با تلاش شبانه‌روزی، اراده ای قوی و توکل به خدا و به پشتوانه مردم و دولت انقلابی در پاسداری از ارزش‌های والای اسلامی و کسب رضایت الهی از هیچ کوششی دریغ نکرده و از حریم امنیت و آرامش مردم دفاع کنیم و کسب رضایت الهی و همچون شهدای مظلوم انتظامی در جای جای این سرزمین تا پای شهادت بر این عهد بمانیم و خواهیم ماند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =