اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان همدان از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از همدان، از گذشته و دیرباز پوشش و عفاف نزد مردم ایران اهمیتی سِتُرگ داشته و ایرانیان نقض هنجارهایِ خود در قلمرو عفاف و حجاب را تاب نیاورده و به اشکال مختلف واکنش نشان داده‌اند.

عفاف و حجاب همواره برای ایران و ایرانی حائز اهمیت بوده و امر به معروف و نهی از منکر در چارچوبی حکیمانه توصیه شده است.

از طرفی نقض ارزش‌های ملی و مذهبی مربوط به پدیده پوشش، مورد نکوهش قاطبه شهروندان است.

به همین سبب فرماندهی انتظامی استان همدان از آغاز اجرای طرح عفاف و حجاب از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ خبر داد و اطلاعیه‌ای صادر کرد.

اطلاعیه فرماندهی انتظامی استان همدان در خصوص اجرای طرح عفاف و حجاب

در این اطلاعیه آمده است: فرماندهی انتظامی استان همدان در راستای ارتقاء حقوق شهروندی و برابر خواست و مطالبه‌ی عموم شهروندان‌ برای مقابله‌ی موثر با هرگونه ناهنجاری اجتماعی و تقویت فرهنگ متعالی عفاف و حجاب؛ اجرای طرح صیانت اجتماعی با حضور واحدهای متخصص و آموزش دیده از روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه ۱۴۰۳ آغاز خواهد شد.

ضمن تشکر و قدردانی از مردم و عموم شهروندان که همواره در حفظ و بسطِ ارزش‌هایِ ایرانی و اسلامی همراه و همگام بوده‌اند، به معدود افرادی که قصد برهم زدن آرامش عمومی و هنجارشکنی در مکان‌های عمومی را داشته باشند هشدار می‌دهیم که چنین رفتارهایِ زننده و خارج از عرفی به هیچ عنوان موردِ پذیرش نبوده و پلیس برابر قانون با این افراد برخورد لازم و قانونی را داشته و به مراجع قضائی معرفی خواهد کرد.

خبرنگار: محمدحسین میرزایی

انتهای خبر/

کد خبر: 1226839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =