سرقت در نخستین روز تعطیلات نوروزی ۲۰ درصد کاهش یافت

جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا از کاهش ۲۰ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال گذشته در اولین روز تعطیلات نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ عبداله چولکی جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا اظهار کرد: رصد جامع و کامل وضعیت کشف و و قوع جرایم با هدایت راهبردی و ستادی از مهم‌ترین اقدامات قرارگاه نوروزی در راستای ایجاد امنیت شهروندان در ایام نوروز است.

وی افزود: در قرارگاه عمار هدایت گشت‌های ویژه پلیس آگاهی بصورت محسوس و نامحسوس و برنامه ریزی برای محافظت از اماکن تجاری و مسکونی، بانک‌ها، صرافی‌ها ، طلافروشی‌ها و کنترل مناطق جرم خیز در دستور کار است.

بیشتر بخوانید

ترفندهای کلاهبرداری سایبری در ایام تعطیلات

سرهنگ چولکی تصریح کرد: در قرارگاه نوروزی به صورت روزانه آخرین وضعیت کشف و وقوع جرایم در سراسر کشور در ایام تعطیلات نوروزی توسط کارشناسان و اعضای قرارگاه رصد و نسبت به هدایت عملیاتی رده‌های اجرایی اقدام لازم صورت می‌گیرد.

جانشین قرارگاه نوروزی عمار پلیس آگاهی فراجا با اشاره به کاهش ۲۰ درصدی سرقت نسبت به مدت مشابه سال قبل در اولین روز از تعطیلات نوروزی خاطرنشان کرد:حضور مستمر پلیس در ایام نوروز گامی موثر در پیشگیری از وقوع جرم بوده و همکاران ما در طول شبانه روز در جای جای کشور برای برقراری امنیت و آرامش مردم عزیز در تلاش هستند و امیدواریم هم میهنان ضمن همکاری با پلیس به هشدارهای پلیسی توجه کرده و ایام خوبی را در پیش رو داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =