مراسم پیاده‌روی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد

این مراسم بمناسبت هفته خانواده و به همت امور زنان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و باحضور هیئت رئیسه، اساتید، دانشجویان، کارکنان و اعضای خانواده ایشان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از چهارمحال و بختیاری، صبح امروز مراسم پیاده‌روی خانوادگی دانشگاهیان به مناسبت هفته خانواده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

این مراسم به همت امور زنان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با همکاری اداره تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و باحضور هیئت رئیسه، اساتید، دانشجویان، کارکنان و اعضای خانواده ایشان در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

طیبه شریفی عضو هیئت علمی دانشگاه و مسئول امور بانوان و خانواده دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به قرار گرفتن در هفته خانواده و گرامیداشت این هفته و در جهت ایجاد همدلی و روابط صمیمانه در بین اساتید، دانشجویان، کارکنان و خانواده ایشان، طی یک تعامل غیررسمی به‌نام پیاده‌روی، در راستای برآورده شدن این هدف برآمدیم.

وی افزود: ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تشویق به داشتن زندگی فعال و پویا، ارتقاء سلامت، ترویج و توسعه ورزش همگانی و تامین سلامتی جسم و روح، بالا بردن روحیه نشاط از دیگر اهداف برگزاری پیاده‌روی خانوادگی صبحگاهی بود.

طیبه شریفی با اشاره به اهمیت مقوله خانواده و نشاط خانوادگی در بین جامعه دانشگاهی تأکید کرد: تلاش بر این است که این قبیل مراسم‌ها و گردهمایی‌ها را تداوم ببخشیم.

مراسم پیاده‌روی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد

گفتنی‌ است، مسیر این مراسم از مقابل ساختمان اداری دانشگاه شروع و پس از پیاده‌روی کامل در محوطه دانشگاه، در جوار قبور شهدای گمنام دانشگاه و ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، پایان یافت.
خبرنگار: محمود اسماعیل‌پور اشکفتکی
انتهای پیام/

کد خبر: 1223274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =