سردار آزمون در رم نیمکت‌نشین می‌شود؟

کوریره ترکیب احتمالی رم برای بازی با برایتون در لیگ اروپا را اعلام کرد و به نظر می‌رسد سردار آزمون در ترکیب اصلی جالوروسی نباشد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، رم فردا (پنجشنبه) در دور یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به مصاف برایتون می‌رود. دانیله دروسی می‌خواهد در این بازی قوی‌ترین ترکیب ممکنش را به میدان بفرستد. در واقع پیش‌بینی می‌شود که سرمربی ایتالیایی بازیکنانی مانند روملو لوکاکو، پائولو دیبالا، استفان الشعراوی و لورنزو پلگرینی را در ترکیب اصلی قرار دهد.

بیشتر بخوانید:

کامنت جالب دیبالا برای سردار آزمون در اینستاگرام + عکس

به نوشته روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت پرسش اصلی این است که رم چگونه از نظر دفاعی برای این دیدار آماده خواهد شد. این روزنامه ایتالیایی از بازی جان‌لوکا مانچینی، ایوان اندیکا و زکی چلیک در خط دفاعی جالوروسی خبر داد.

در صورتی که این پیش‌بینی کوریره محقق شود، سردار آزمون بازی را از روی نیمکت ذخیره‌ها شروع خواهد کرد و احتمالا در طول مسابقه، فرصت حضور در میدان را خواهد یافت.

راسموس کریستنسن، مدافع رم، پس از مصدومیت در دیدار مقابل مونتزا نمی‌تواند تا چند هفته تیمش را همراهی کند. مدافع کناری اهل دانمارک در مسابقه یادشده آسیب دید و زکی چلیک جایگزینش شد.

معاینات پزشکی نشان داد مصدومیت کریستنسن جدی است و او تا یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود و هر دو دیدار رفت و برگشت برابر برایتون را از دست خواهد داد.

رم در حالی فرداشب در خانه به دیدار برایتون می‌رود که تمامی بلیت‌های این مسابقه به فروش رفته است و این نشان‌دهنده اهمیت مسابقه برای هواداران ایتالیایی است. بر این اساس ۶۴ هزار هوادار قرار است فرداشب در ورزشگاه المپیکو حامی رم در دیدار با برایتون باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =