سورپرایز سرمربی جدید رم برای سردار آزمون + عکس

سرمربی جدید رم تصمیم مهم و جالبی درباره سردار آزمون گرفته است. 

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، در یکی از دیدارهای دور رفت از مرحله پلی آف لیگ اروپا، فردا فاینورد در استادیوم دکویپ، میزبان رم است. مسابقه‌ای می‌توانیم شاهد نخستین حضور سردار آزمون با لباس جالوروسی در رقابت‌های اروپایی باشیم.

بیشتر بخوانید:

ادعای بزرگ یحیی گل‌محمدی درباره سردار آزمون

در ابتدای فصل و به دلیل قوانین سختگیرانه یوفا، رمی‌ها تنها قادر به ثبت نام تعداد مشخصی از خریدهای جدید خود بودند و به همین دلیل نیز نام آزمون در فهرست اروپایی تیم درج نشد. اما با پایان مرحله گروهی و صعود این تیم به دور حذفی، حالا سردار می‌تواند برای گرگ‌ها به میدان برود.

رسانه ilromanista بزرگترین پایگاه خبری رم، با انتشار خبری درخصوص این مهاجم ایرانی نوشت که آزمون اکنون برای رقابت‌های اروپایی نیز در دسترس ده‌روسی است. این رسانه نوشته است که سردار نخستین بازی اروپایی خود برای رم را مقابل فاینورد تجربه می‌کند و تا پایان فصل در برخی از مسابقات جانشین لوکاکو خواهد بود.

در این گزارش آمده است: دنیای فوتبال شگفتی‌های زیادی را به خود دیده و سرنوشت (سردار)، این بار نیز با یک شگفتی همراه است: آخرین بازی اروپایی که آزمون انجام داد به ۱۸ می‌برمی‌گردد، روزی که او (با پیراهن بایرلورکوزن) در بای‌آرنا برابر رم ژوزه مورینیو قرار گرفت. بازی برگشت نیمه نهایی لیگ اروپا، مسابقه‌ای که باعث صعود جالوروسی به فینال بوداپست شد. از اشک‌های چند ماه پیش بخاطر حذف، تا شادی و اشتیاق از اینکه توانست به هم‌تیمی‌هایش (در رم) در اروپا کمک کند.

مهاجم ایرانی پس از آنکه ماه‌های نخست را در مسابقات اروپایی به عنوان تماشاگر گذراند، اکنون در لیست یوفا (به همراه آنجلینو و بالدانزی) حضور دارد و در بازی فردا مقابل فاینورد در دکویپ، این شانس را دارد که اولین بازی خود را برای رم انجام دهد.

شماره هفده جالوروسی می‌خواهد خود را بیشتر به دنیله ده‌روسی ثابت کند و او مأموریت بسیار مهمی دارد: جانشین روملو لوکاکو و همچنین منتظر بازگشت تامی آبراهام. در این چند بازی اخیر، مهاجم مرکزی بلژیکی کمی خسته و نیاز به استراحت به نظر می‌رسید و آزمون جایگزینی برای او خواهد بود تا لوکاکو بتواند نفسی تازه کند و قدرتش را بازیابد.

عملکرد خوب آزمون با رم تا این مرحله، به او اجازه داده تا از سلسله مراتب بالا برود و باشگاه را وادار کند تا بلوتی (که در پنجره نقل و انتقالات ژانویه به فیورنتینا نقل مکان کرد) را کنار بگذارد و همچنان روی سردار تمرکز کند، سیگنالی قوی از سطوح بالای تیم.

آزمون صحنه اروپا را به خوبی می‌شناسد و به لطف تجربیاتش در تیم‌های روستوف، زنیت سن پترزبورگ و بایرلورکوزن، این فرصت را داشت که ۲۳ بازی در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده و ۶ گل و ۱ پاس گل به ثبت برساند. او همچنین ۱۷ بار در لیگ اروپا به میدان رفته که با ۴ گل و ۲ پاس گل همراه بوده است.

اعداد مهم برای بازیکنی که اکنون می‌تواند در دیدار مقابل هلندی‌ها به رم کمک کند تا مسیر اروپایی خود را ادامه دهد، هدفی که تمام مردم جالوروسی پس از موفقیت‌های فصول گذشته کاملاً به آن اعتقاد دارند. انعطاف‌پذیری همیشه نقطه قوت ایرانی بوده است و در تفکرات هجومی ده‌روسی نیز می‌تواند به عنوان هافبک هجومی، پشت بیگ روم قرار بگیرد. ایرانی بازیکنی اساسی برای ادامه فصل خواهد بود.

 سردار آزمون

منبع: ورزش سه

انتهای پیام/

کد خبر: 1220252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =