بلیت پروازهای نوروزی افزایش قیمت ندارد؟

رئیس سازمان هواپیمایی در جلسه هماهنگی پروازهای نوروزی گفت: در قیمت بلیت پروازها تابع قوانین و مقررات هستیم و باتوجه به اینکه همچنان موقوف الاجراست، بنابراین باید از قانون تمکین کنیم.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ جلسه هم‌اندیشی مدیران صنعت هوانوردی در موضوع پروازهای نوروز 1403 امروز در محل سازمان هواپیمایی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:

چرا بلیت پرواز تهران - نجف گران شد؟

در این مراسم کاپیتان محمد محمدی‌بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایمنی، نظارت و پاسخ گویی را ۳ اصل مهم خواند و اظهار کرد: مدیران ارشد صنعت هوانوردی با درک درستی از این امر به موقع پاسخگو بوده و نگاه ایمنی و نظارت دقیقی به عملکرد مجموعه خود دارند و از عملکرد مدیران در حوزه ایمنی رضایت داریم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به تقارن نوروز امسال با ماه مبارک رمضان، از شرکت‌های هواپیمایی خواست نسبت به عرضه مناسب در ۳ پیک پروازی و همچنین تنظیم برنامه پروازی با لحاظ زمان سحر، اذان صبح و افطار در پروازهای داخلی و خارجی اقدام کنند.

وی به شرکت‌های هواپیمایی بر درنظر گرفتن هواپیمای پشتیبان و استفاده از ظرفیت‌های یکدیگر در عملیات نوروزی تاکید کرد و گفت: در نوروز 1403 طبق سال گذشته مرکز مدیریت و کنترل پروازها با حضور نمایندگان شرکت های هواپیمایی و سایر بخش‌های صنعت دایر خواهد بود.

وی به ترکیب پرواز و مقاصد پروازی در دوره پیک سفرهای نوروزی اشاره کرد و گفت: در مسیرهای پرتردد نظیر کیش، مشهد، شیراز، تبریز و .. باید تنظیم برنامه‌ها به صورت دقیق‌تر انجام شود.

محمدی بخش به بحث قیمت بلیت هواپیما اشاره کرد و گفت: در قیمت بلیت پروازها نیز تابع قوانین و مقررات هستیم و باتوجه به اینکه همچنان موقوف الاجراست بنابراین باید از قانون تمکین کنیم.

وی در خصوص ممنوعیت پروازهای چارتری گفت: به جز مسیرهای اعلام شده از جمله کیش، قشم و فرودگاه‌های نفتی در سایر مسیرها پرواز چارتری ممنوع است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1223453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =