۲۱۷ مصدوم و ۱۲ قطع عضو ماحصل چهارشنبه‌سوری در کرمانشاه

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از مصدوم شدن ۲۱۷ نفر در پی حوادث چهارشنبه سوری امسال در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه؛ دکتر مسعود قلعه سفیدی با اشاره به افزایش شمار مصدومان حادثه چهارشنبه سوری امسال نسبت به سال گذشته، گفت: تعداد کل مصدومان چهارشنبه آخر سال در استان کرمانشاه تا ساعت هشت صبح روز چهارشنبه(۲۳ اسفند) به ۲۱۷ نفر رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۴۶ مورد افزایش داشته است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به درمان سرپایی سه نفر از مجموع ۲۱۷ مصدوم در این شب، اظهار کرد: ۱۷۲ نفر از مصدومین پس از درمان ترخیص شده و ۴۲ نفر همچنان بستری هستند.

وی با بیان اینکه ۷۵ نفر از این افراد از ناحیه چشم دچار آسیب شده‌اند، تصریح کرد: علاوه بر این تعدادی از مصدومان نیز دچار سوختگی شدید و آسیب به اندام‌ها شده‌اند که شامل ۵۷ نفر آسیب‌دیده از ناحیه سر و گردن، ۱۰۷ نفر آسیب‌دیدگی از ناحیه دست و پا، ۱۳ نفر از ناحیه تنه و ۱۲ نفر نیز دچار قطع عضو شده‌اند که تحت مراقبت‌های درمانی و پزشکی قرار دارند.

قلعه سفیدی در پایان با اشاره به اینکه در حوادث چهارشنبه سوری در استان کرمانشاه تاکنون هیچ مورد فوتی نداشته‌ایم، گفت: از ۲۱۷ نفر فرد مصدوم شده در کرمانشاه نیز ۱۸۱ نفر آقا و ۳۲ نفر خانم بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =