۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان کشف شد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام دو باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی و کشف بیش از پنج تن انواع مواد مخدر از ابتدای اجرای طرح‌های قرارگاه نوروزی در دو هفته گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر و شناسایی باندها و سرشبکه های اصلی مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم و اساسی پلیس سیستان و بلوچستان در سال جدید است.

بیشتر بخوانید:

باند بزرگ قاچاق مواد مخدر منهدم شد/ کشف ۳ تن تریاک و مهمات جنگی

وی افزود: در این رابطه در دو هفته گذشته با اشراف و رصد اطلاعاتی پلیس بر فعالیت و تحرکات قاچاقچیان عمده مواد مخدر، ۲ باند سازمان یافته قاچاق مواد افیونی شناسایی و منهدم شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای ۷۸۲ فقره عملیات پلیسی علیه قاچاقچیان مواد مخدر در استان، عنوان داشت: در این مدت پنج تن و ۱۲۴ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل چهار تن و ۵۶۸ کیلوگرم تریاک، ۴۸۰ کیلوگرم حشیش، ۶۰ کیلوگرم شیشه و ۱۶ کیلوگرم هروئین از قاچاقچیان مواد افیونی در سطح استان کشف شد.

سردار جلیلیان تصریح کرد: در این عملیات ها ۲۵ نفر قاچاقچی عمده مواد مخدر و چهار قبضه سلاح جنگی کشف و ۱۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت از سوداگران مرگ توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اقدامات خوب پلیس استان در مقابله با خرده فروشان مواد مخدر در سطح گفت: از ابتدا اجرای این طرح ۱۰۸ نفر خرده فروش در محلات و نقاط آلوده استان دستگیر و به دستگاه قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1225675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =