اعلام انزجار مردم خوزستان درپی حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق

مردم خوزستان با در دست داشتن پرچم‌های جبهه مقاومت، اعتراض و خشم خودشان را نسبت به جنایت رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق را اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از اهواز: ساعتی پیش تجمع گسترده‌ای با حضور خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و مردم غیور و ولایتمدار اهواز در پی جنایت و حمله به کنسولگری ایران در دمشق توسط رژیم جعلی صهیونیستی و به شهادت رساندن سرداران و یادگاران عزیز دفاع مقدس انجام گردید.

در این تجمع مردم و جوانان خوزستانی با در دست داشتن پرچم‌های جمهوری اسلامی ایران،حزب‌الله لبنان و مقاومت فلسطین مقابل حسینیه ثارالله شهرستان اهواز، اعتراض و خشم خودشان را نسبت به این جنایت اعلام کردند.

در این مراسم مردم شهید پرور اهواز با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ، انزجار خود را از رژیم جعلی صهیونیستی و حامیان آنان در منطقه را نشان دادند.

لازم به ذکر است؛ عصر امروز رژیم صهیونیستی با شلیک ۶ موشک از منطقه جولان اشغالی و با استفاده از جنگنده‌های F-35 ساختمان کنسولی مجاور سفارت ایران در سوریه را هدف قرار داد و باعث شهادت ۷ تن از رزمندگان ایران از جمله شهیدان سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاج‌رحیمی شد.

گفتنی است در پی این ماجرا جمعی از مقامات عالی رتبه کشور و سپاه پاسداران، شهادت سرداران رشید اسلام را به رهبر معظم انقلاب و مردم شهیدپرور ایران اسلامی، تبریک و تسلیت گفتند.

بلافاصله پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به دفتر کنسولگری ایران در دمشق موجی از واکنش ها علیه رژیم کودکش صهیونیست در فضای مجازی و رسانه‌های مختلف شکل گرفت.

خبرنگار:محمد علی بنی سعید

انتهای خبر/

کد خبر: 1225699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =