لزوم بررسی حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی به لزوم بررسی جوانب حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق با همکاری بسیج دانشجویی و گروه حقوق واحد ارومیه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از ارومیه، محمدرضا ولیلو در دیدار نورورزی با فرمانده و اعضای شورای بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه افزود: دانشگاه ها از آن جهت که یک نهاد مرجع در بحث حقیقت جویی و آزاداندیشی هستند، میتوانند در گفت و گوی بین کشور ها موثر واقع شوند.

وی با اشاره به حضور بیش از 150 دانشجوی بین الملل در دانشگاه آزاد اسلامی استان، مطالعه و بررسی جوانب حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق را حائز اهمیت دانست و از برگزاری یک نشست تخصصی در اهمیت این موضوع با حضور اساتید حقوقی و به میزبانی واحد ارومیه، خبر داد.

لزوم بررسی حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

ولیلو با اشاره به تبدیل طوفان الاقصی به طوفان الاحرار، جنایت های رژیم غاصب صهیونیستی را نشانگر عجز و ناتوانی آنان دانست و افزود: حضور گسترده مردم در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر نفرت عمومی از رژیم جعلی اسرائیل را به نمایش گذاشت.

وی در ادامه با اشاره به بینش عمیق و زمان شناسی مقام معظم رهبری در انتخاب شعار سال جدید به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم اشاره کرد و گفت: شعار امسال نیز در امتداد شعار سال های گذشته که بسیاری از آن ها عناوین اقتصادی داشتند، بود.

ولیلو با تاکید بر اینکه تولید با کیفیت زمانی اتفاق می افتد که با همکاری دانشگاه ها، دانش بنیان و همراه با مسائل علمی و فناوری باشد افزود: اگر به دنبال استقلال در زمینه تولید هستیم باید به سمت تولیدات بی عیب و نقص حرکت کنیم و از این رو نقش دانشگاه ها در این زمینه غیرقابل انکار است.

لزوم بررسی حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

وی با اشاره به تاکید دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر لزوم اندوخته عملی دانشجویان در کنار اندوخته علمی در طول دوران تحصیل، بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی همان گونه که با تاسیس دانشکده های مهارت و کارآفرینی و تاسیس رشته های مهارتی به دنبال مهارت افزایی دانشجویان است، تمام ظرفیت خود را نیز برای تحقق منویات مقام معظم رهبری و شعار سال جدید به کار میگیرد.

این مقام دانشگاهی در ادامه با قدردانی از فعالیت های بسیج دانشجویی در همکاری برگزاری برنامه های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی افزود: زمینه‌های تربیتی، سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و جهاد علمی از عرصه‌ها و موضوعات نقش آفرینی برای دانشجویان بسیجی است که در واحد ارومیه به خوبی مورد توجه قرار گرفته است.

وی برگزاری رویدادهای تحولی توسط بسیج دانشجویی را از فعالیت های ارزشمند در سال 1402 عنوان کرد و افزود: امیدواریم برگزاری این رویداد ها که به صورت کاملا بی طرفانه و با محوریت بررسی دغدغه های مردم برگزار میشد در سال جدید نیز با جدیت پیگیری شود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره بر اینکه اردوهای راهیان پیشرفت یک حرکت مقدس و مردمی است که توسط بسیج دانشجویی بسط و گسترش داده شده عنوان کرد: این اردوها از مصادیق جهاد تبیین بوده و برگرفته از مدل ارزشمند اردوهای راهیان نور مناطق عملیاتی است به همین سبب ضروری است زمینه حضور دانشجویان در این اردوها نیز مهیا شود.

با تأکید بر اینکه ۳ خواسته مهم مقام معظم رهبری از دانشگاه آزاد اسلامی ارتقای علمی، گسترش فضای انقلابی و حفظ کیان و هویت دانشگاه است خواستار همکاری و همدلی بسیج دانشجویی با مسئولان دانشگاه در راستای تحقق به این 3 اصل مهم شد.

به گزارش ایسکانیوز در پایان این نشست از برخی دانشجویان بسیجی فعال در زمینه برگزاری اردوهای راهیان نور و برنامه های فرهنگی ایام انتخابات 1402 قدردانی به عمل آمد.

لزوم بررسی حقوقی حمله رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق

کد خبر: 1226382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =