مردم آمل در حمایت از اقدام تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونسیتی تجمع کردند

مردم شهرستان هزارسنگر آمل در حمایت از انتقام مقتدرانه موشکی و پهپادی نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در میدان ۱۷ شهریور تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از مازندران، مردم انقلابی آمل روز یک‌شنبه ۲۶ فروردین‌ ۱۴۰۳ با حضور در میدان ۱۷ شهریور این شهر از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران با عنوان "وعده صادق" و تنبیه رژیم اشغالگر قدس حمایت کردند.

در این اجتماع مردمی، قشرهای مختلف شامل جوانان، نوجوانان، زنان و مردان آملی، ضمن حمایت از پاسخ موشکی سپاه پاسداران به فعالیت‌های تروریستی و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، اعلام انزجار کردند.

مردم آمل در این تجمع با حمل پرچم‌ فلسطین و پلاکاردهای «نصر من الله و فتح قریب» و سردادن شعار "مرگ بر اسرائیل" و "مرگ بر آمریکا" انزجار خود را از کشتار وحشیانه ملت مظلوم غزه از سوی رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم یعقوبیان، امام جمعه آمل در این تجمع طی سخنانی با اشاره به اهمیت پاسخ موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی، گفت: ملت ایران از همان لحظه‌های اولیه عملیات وعده صادق، سجده شکر به جا آورد و منتظر این تجمع پرشور برای ابراز شادمانی و تقدیر از فرزندان خود برای این اقدام مقتدرانه بود.

حجت‌الاسلام ابراهیم یعقوبیان، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شب گذشته عزت اسلامی را به نمایش گذاشت.

وی اظهار کرد: گاهی دشمن در برخی عربده‌کشی‌ها، خواسته دل‌ها را مرعوب کند و شهدای بزرگی از جمله سردار سلیمانی، زاهدی و شهدای دیگری را از ما گرفته و ما را داغدار کرده است اما شهدای ما نه تنها چیزی را از دست نداده بلکه به جایگاه رفیع خود رسیدند.

امام جمعه آمل ادامه داد: حمله پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم صهیونیستی تنها بخش کوچکی از قدرت و توان نظامی ایران بود که به نمایش گذاشته شد.

یعقوبیان تاکید کرد: ملت ایران، ملتی جنگ‌طلب نیست بلکه مدافع اسلام، مسلمانان و همه مظلومان به خصوص مظلومان غزه است.

وی افزود: بامداد یکشنبه، یک جهان بیدار ماند تا مسلمانان مظلوم غزه یک شب آرامش داشته باشند و یک شب تاریخی و ماندگار از فرزندان جمهوری اسلامی ایران در تاریخ به ثبت رسید.

امام جمعه آمل، با تاکید براینکه با این اقدام سپاه پاسداران، امروز شرایط منطقه تغییر کرده، افزود: امروز دیگر تصمیم‌گیری با آمریکا و رژیم اسرائیل نیست و به فضل الهی، خط مقاومت با عملیاتی کردن شعار "ما می‌توانیم" تصمیم گیرنده در منطقه است.

حجت الاسلام یعقوبیان یادآورشد: دفاع از حق، شعار جمهوری اسلامی است و دوران بزن در رو به فضل الهی تمام شده و هر زمان که اراده کنیم از حق خود دفاع می‌کنیم.

خبرنگار: غزاله شعبانی سرخنی

انتهای پیام/

کد خبر: 1227127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =