مردم قزوین در حمایت از پاسخ قاطع سپاه به اسراییل تجمع کردند

مردم قزوین پس از شنیدن خبر حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل با تجمع خودجوش در نقاط مختلف شهر از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند و ندای الله اکبر سردادند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ هموطنان در شهرهای مختلف پس از شنیدن خبر حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل با تجمع خودجوش در نقاط مختلف شهر از پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند و ندای الله اکبر سردادند.

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از پاسخ دلاور مردان نیروی هوا فضای سپاه به جنایات اخیر رژیم صهیونسیتی در حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و شهادت جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه از جمله شلیک موفق ده‌ها فروند موشک و پهپاد به اهدافی درون سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

همزمان با اعلام این خبر، مردم غیور قزوین در حمایت از عملیات وعده صادق تجمعی برگزار کردند.

تجمع کنندگان با شعارهای یا ایهالمسلمون اتحدوا اتحدوا، الله اکبر خامنه‌ای رهبر، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، هیات من الذله، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر منافق، سپاه پاسداران تشکر تشکر، سپاه پاسداران بزن به قلب شیطان، از حملات موشکی و پهبادی سپاه پاسداران به رژیم صهیونیستی حمایت کردند.

ایران بزرگترین حمله پهپادی - موشکی علیه اسرائیل را اجرا کرد. در انجام این عملیات، ایران به درستی اهداف نظامی را مدنظر قرار داد تا هم پاسخ انتقامی خود را مشروع سازد و هم از ایجاد تلفات انسانی بالا و احتمال تشدید تنش جلوگیری کند.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =