مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت در دانشگاه آزاد شهرکرد

مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت، حضرت آیت الله رئیسی و همراهان در دانشگاه آزاد شهرکردبرگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان با حضور جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان در مسجد النبی (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد برگزار شد.

حجت الاسلام رضا قاسمی نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با ابراز تأسف از این مصیبت بزرگ، گفت: ایران اسلامی شخصیتی را از دست داد که اخلاق را به دولتمردان بازگرداند و آن مدیریت انقلابی، اخلاقی را به عرصه ظهور گذاشت.

وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن از اخلاق و تقوای این شهید وارسته در حیرت هستند، افزود: بسیاری معتقدند که در سیاست، جای اخلاق نیست اما مردم ایران اخلاق را در وجود و رفتار این شهید دیدند و همگان وظیفه داریم نسبت به شهدایی که دیروز در راه خدمت جانشان را فدا کردند و خدمات ارزنده ای را در این برهه خاص نظام و انقلاب و جهان به کشور ارزانی داشتند.

این مقام مسئول متذکرشد: تک تک ما وظیفه داریم خدمات دولت را تبیین کنیم تا افرادی که بر اثر تبلیغات سوء دشمن در بی خبری هستند آگاه شوند و وحدت و همدلی را در جامعه تقویت کنیم.

قاسمی نژاد بیان‌کرد: اولین بار نیست که در نظام مقدس جمهوری اسلامی شخصیت های بزرگ سطح عالی مملکت را از دست داده ایم. این نظام وام دار شهداست. استقامت و وجودش به شهداست و همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند هیچ نگرانی و دلواپسی نیست و تمام برنامه های کشور با مدیریت دقیق پیش می رود.

مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اظهارکرد: راهی که شهدای عزیز از صدر تا کنون برای ما روشن کردند را باید با تلاش ادامه دهیم.

قرائت قرآن و مداحی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) از دیگر برنامه های مراسم یادبود و بزرگداشت شهدای خدمت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان بود که به همت نهاد رهبری در دانشگاه برگزار شد.

کد خبر: 1231298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =