مدیرعامل پرسپولیس: گل‌های بدی خوردیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: ما متاسفانه گل‌های بدی خوردیم و برخی از هواداران هم آستانه تحملشان پایین بود ولی بچه‌ها آنچه استحقاقش را داشتند، کسب کردند. مهم برد بازی بود که برای ما محقق شد و نوش جان هواداران باشد. ان‌شاءالله بتوانیم دو بازی بعد را هم ببریم و قهرمان شویم.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۴ بر ۳ این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: ما در نیمه اول آن طور که شایسته پرسپولیس بود، بازی نکردیم و اشتباهات زیادی داشتیم. خدا را شکر تیم ما نشان داد که بزرگ است و بازیکنانش می‌توانند هر نتیجه‌ای را تغییر دهند. من می‌دانستم که بازیکنان پرسپولیس توانش را دارند. بچه‌های ما نشان دادند که شایستگی‌شان زیاد است و از تعصب پرسپولیسی بودنشان بهره بردند و نتیجه گرفتند.

بیشتر بخوانید؛

کامبک پرسپولیس و ربودن صدر جدول از استقلال

او در واکنش به طرح این موضوع که حالا قهرمانی در اختیار پرسپولیس قرار گرفته است، گفت: ما سه فینال داشتیم و اگر بتوانیم بازی‌هایمان را ببریم قهرمان می‌شویم. الان هم می‌گویم که اگر ما بازی‌هایمان را با پیروزی پشت سر بگذاریم، با کمک خدا قهرمان خواهیم شد.

درویش درباره درگیری بین هواداران هم بیان کرد: ما متاسفانه گل‌های بدی خوردیم و برخی از هواداران هم آستانه تحملشان پایین بود ولی بچه‌ها آنچه استحقاقش را داشتند، کسب کردند. مهم برد بازی بود که برای ما محقق شد و نوش جان هواداران باشد. ان‌شاءالله بتوانیم دو بازی بعد را هم ببریم و قهرمان شویم.

مدیرعامل پرسپولیس در پاسخ به طرح این موضوع که هواداران تیمش اعتقاد دارند پرسپولیس نیاز به تقویت به ویژه در خط حمله دارد، عنوان کرد: بله! توقع به‌جایی است. ما هم از سرمربی تیم خواستیم که چند بازیکن را که شایسته پرسپولیس باشند معرفی کند و بازیکنی که بتواند به بخش هجومی تیم کمک کند حتما جذب می‌کنیم. ضمن اینکه امروز دیدید عیسی آل کثیر چه بازی خوبی انجام داد و بازیکنان دیگر هم شایسته بودند. گاهی اوقات پیش می‌آید که خط دفاعی آسیب‌پذیر باشد اما ان‌شاءالله تیم را تقویت می‌کنیم تا در آینده و با وجود تیم‌های بزرگ عربی هم به قهرمانی آسیا برسیم. ما زمانی که دو بازی بعدی‌مان را هم ببریم می‌توانیم بگوییم قهرمان هستیم.

او ادامه داد: جا دارد که یک تسلیت به ملت ایران بگویم؛ خلبانان در چند روز گذشته کمتر نام‌شان برده شد. وقتی از رئیس جمهور صحبت می‌کنیم بهترین کارشان را واگذاری دو باشگاه مطرح می‌کنیم و دیپلماسی وزیر خارجه مشهود بود اما کسی از زحمات خلبانان حرفی نمی‌زند که جانشان را در دست گرفتند. آنها واقعا بزرگ‌مردان ایران‌زمین هستند.

با مالکان باشگاه صحبتی درباره بودجه فصل بعد انجام شده است؟ درویش در پاسخ گفت: همین چند روز پیش با هیات مدیره بانک جلسه داشتیم و قول‌های بسیار خوبی دادند که ان‌شاءالله مشکلات را برطرف کنیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره تمدید قرارداد اوسمار گفت: با او صحبت کردیم و به توافق بسیار نزدیک شدیم و در این هفته سعی می‌کنیم این موضوع را نهایی کنیم.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1231733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =