مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صدا و سیمای زنجان برگزار شد

با حضور مقامات کشوری و مسئولان ارشد استان زنجان، مراسم رسمی تودیع «محمدجلیل آل‌امین» و معارفه «رضا ستاری‌پور» به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز استان زنجان در سالن همایش شهید شهریاری برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از زنجان؛ با حضور معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما و حضور پررنگ طیف گسترده‌ای از مسئولان لشکری و کشوری استان زنجان، مراسم رسمی تودیع و معارفه مدیریت کل صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد. این مراسم که در یکی از مهم‌ترین سالن‌های رسمی استان، یعنی سالن همایش شهید شهریاری برپا گردید، بستری برای تجلیل از خدمات دوران مدیریت پیشین و آغاز دوره جدید مدیریتی فراهم آورد.

در بخش نخست این مراسم، با نگاهی به عملکرد سال‌های اخیر، از تلاش‌ها، تعهدات و خدمات ارزشمند آقای «محمدجلیل آل‌امین» در دوران تصدی مدیریت کل صدا و سیمای مرکز زنجان قدردانی و تجلیل شد. حاضرین در این مراسم ضمن مرور دستاوردهای این نهاد در دوران مدیریت ایشان، بر اهمیت نقش رسانه ملی در توسعه فرهنگی و اجتماعی استان تأکید ورزیدند.

در ادامه این رویداد رسمی، در راستای اجرای سیاست‌های سازمان صداوسیما جهت ارتقای سطح کیفی تولیدات رسانه‌ای، آقای «رضا ستاری‌پور» به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز استان زنجان معرفی و با ایشان معارفه گردید. انتظار می‌رود با آغاز کار ایشان، پویایی بیشتری در فعالیت‌های رسانه‌ای استان و همگامی بیشتر با استانداردهای روز رسانه‌ای کشور مشاهده شود.

خبرنگار: علی صالحی

انتهای پیام./

کد مطلب: 1310199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha