به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، پیمان عالمی رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران اظهار کرد: گندمکاران حدود ۴ میلیون تن گندم را تحویل دولت دادند از این میزان حدود ۵۰ همت به آنها پرداخت شده و حدود ۱۴۰ تا ۱۵۰ همت هنوز طلبکار هستند.
وی افزود: با پیگیریهایی که توسط اتاق اصناف کشاورزی و وزیر جهاد کشاورزی انجام شده است امیدوار هستیم که هرچه سریعتر و تا پایان هفته آینده این وجوه به حساب کشاورزان واریز شود.
رئیس اتاق اصناف کشاورزی ایران ادامه داد: اصناف کشاورزی در دوره جنگی بسیار زحمت کشیدند و علیرغم همه مشکلات و سختی ها توانستند در خط مقدم تولید را پایدار نگه دارند؛ لازم است امروز نیز مورد توجه باشند.
انتهای پیام/
نظر شما