تهدید جلوگیری از نزدیک شدن میرقلی خان بارها از سوی دستگاه های نظارتی و امنیتی اعلام شده بود. اما شایعاتی برای سپرده شدن پست کلیدی معاونت فنی نیز به این عامل نفوذی حکایت وجود داشته است که عملا با خروج این عنصر مشکوک این تصدی مسئولیت برای فردی دیگر متصور می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از بازتاب امروز تهدید جلوگیری از نزدیک شدن میرقلی خان بارها از سوی دستگاه های نظارتی و امنیتی اعلام شده بود. اما شایعاتی برای سپرده شدن پست کلیدی معاونت فنی نیز به این عامل نفوذی حکایت وجود داشته است که عملا با خروج این عنصر مشکوک این تصدی مسئولیت برای فردی دیگر متصور می شود.

بعد از انتشار خبر مهاجرت شهرزاد میر قلی خان، بازرس ویژه رییس صداوسیما و انعکاس گسترده این خبر در فضای مجازی، گفته می شود دستور عدم پوشش این خبر صادر شده است.
بازتاب امروز: چندی پیش رسانه های همسو با صداوسیما و همچنین جریان خاص اصولگرایی در بدو ورود میرقلی خان به ایران به پوشش گسترده تصویری و خبری از او پرداختند و حال با خروج ناگهانی وی از کشور سکوت اختیار کردند.
رسانه ملی نیز بعد از 4 روز از خروج بازرس ویژه، هنوز هیچ واکنشی به این خبر نشان نداده است. شایان ذکر است شهرزاد میرقلی خان پیش از این بعنوان تنها زن ایرانی که به جرم خرید دوربین دید در شب برای ایران در اتریش بازداشت شده بود و باسپری کردن دوران محکومیت و پس از آزادی با ترفندی به امریکا کشانده می شود، در امریکا بازداشت و به گوانتانامو منتقل شده بود

وی که اخیرا به محمد سرافراز رییس سازمان تحت عنوان بازرس ویژه خدماتی را ارایه می کرد از طریق پرواز عمان ایر تهران را به مقصد مسقط ترک کرده و گفته می شود با خاندان سلطنی عمان ازدواج کرده است.
این در حالی است که تهدید جلوگیری از نزدیک شدن میرقلی خان بارها از سوی دستگاه های نظارتی و امنیتی اعلام شده بود. اما شایعاتی برای سپرده شدن پست کلیدی معاونت فنی نیز به این عامل نفوذی حکایت وجود داشته است که عملا با خروج این عنصر مشکوک این تصدی مسئولیت برای فردی دیگر متصور می شود.
با وجود تذکرات پی در پی نهادهای امنیتی در مورد عدم استفاده از افراد مشکوک در پست های مهم فردی که سابقه طی کردن دوره آموزشی یکی از شبکه های معاند در ترکیه را در پرونده خود دارد نیز درحال بکار گیری است. این در حالیست که رهبر معظم انقلاب در هشدارهای جدی اخیر خود بر پروژ نفوذ دشمن از طرق مختلف در مسئولان و سازمان ها و نهادهای نظام و ضرورت مراقبت ویژه تاکید کرده اند.

502502

کد خبر: 586335

وب گردی

وب گردی