تاتنهام-سوانس؛; نبرد با قوها در وایت هارت لین+ عکس

دیدار تاتنهام و سوانسی امروز عصر (9 اسفندماه) ساعت 17:35 در ورزشگاه وایت هارت لین شهر لندن برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز، تاتنهام و سوانسی در هفته ی بیست هفتم رقابت های لیگ برتر انگلستان در حالی به مصاف یکدیگر می روند که بازی رفت این دو تیم با تساوی 2-2 در ورزشگاه لیبرتی به پایان رسید.

تاتنهام تلاش برای رسیدن به صدر جدول
شاگردان مائوریسیو پوچتینو که در این فصل نمایش خیره کننده ای داشتند و تا اینجا در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند ، امشب در حالی به مصاف حریف نه چندان قدرتمند خود می روند که 5 بازی اخیر خود را با پیروزی به اتمام رسانده اند. همچنین بازیکنان تاتنهام که موفق به صعود به دور بعدی لیگ اروپا شده اند امروز عصر با انگیزه ی بالایی قدم به میدان خواهند گذاشت که علاوه بر کسب پیروزی امیدهای خود برای قهرمانی در لیگ 2016 را حفظ نمایند.

سوانسی و فرار از منطقه خطر
قوهای سوانسی که حال و روز خوش را در رقابت های این فصل ندارند و در حال حاضر با 6 پیروزی ، 9 تساوی و 11 شکست و کسب 27 امتیاز در رتبه ی شانزدهم جدول رده بندی قرار دارند ، می توانند با کسب پیروزی در خانه ی تاتنهام به رده پانزدهم جدول صعود کند. شاگردان مایکل لندروپ که در دوره برگشت مسابقات لیگ برتر 3 شکست ، 2 تساوی و 2 پیروزی را کسب کرده اند.
حالا باید دید تلاش ها و انگیزه های قوها توفیقی برای آنها حاصل میکند یا خیر !!!

تقابل های قبلی دو تیم:
در شش تقابل قبلی این دو تیم ، 5 دیدار به سود تاتنهام و یک دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است که در این 6 دیدار تاتنهام موفق به زدن 13 گل و سوانسی موافق به زدن 7 گل شده است.


غایبان دو تیم در این دیدار:
کلینتون اِن جی ، جان فرتونگن ، موسی دِمبِله و تام کارول به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم تاتنهام نیستند این در حالی است که تیم سوانسی بازیکن مصدوم یا محرومی در این مسابقه ندارد.

** پیش بینی نتیجه بازی توسط وبسایت هو اِسکورد: تاتنهام 2 - سوانسی 0

ترکیب احتمالی دو تیم:

604

کد خبر: 603603

وب گردی

وب گردی