محبی‌نیا: سخنان رهبری گفتمانی برای آینده اسلام و انقلاب است

نماینده مردم میاندوآب در مجلس دهم شورای اسلامی گفت: سخنان امروز رهبری گفتمانی است برای آینده اسلام و انقلاب و منظومه فکری بود که در قالب سخنرانی در مسیر صیانت از راه امام(ره) تبلور پیدا کرد.

به گزارش ایسکانیوز، جهانبخش محبی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبری در مراسم بیست و هفتمین سالگرد ارتحال امام (ره) و تاکیدات ایشان بر شاخصه‌های انقلابی‌گری اظهار کرد:‌ سخنان امروز یک پارادیم برای کشور بود و مولفه‌های تشکیل دهنده عمق فکر و نگاه ایشان و همه‌جانبه‌گری در آن وجود داشت که مسیر انقلابی‌گری را روشن کرد.

وی افزود: سخنان رهبری همه مولفه‌های یک گفتمان مبتنی بر انقلاب اسلامی و تولید یک دانش به وجود آورنده قدرت را داشت که باید برای پیاده کردن آن‌ها بسترهای لازم فراهم شوند تا در دهه‌های آتی شاهد موفقیت‌هایی برای جهان اسلام باشیم.

وی تصریح کرد: امروز شاهد تولید یک گفتمان بودیم و نباید به عنوان یک سخنرانی معمول و مرسوم به آن نگاه کنیم بلکه باید از آن برای عمل صیانت کنیم.

نماینده مردم میاندوآب در مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به مولفه تقوای سیاسی در چارچوب انقلابی‌گری که از سوی رهبری تبیین شد نیز گفت:‌ باید بپذیریم جامعه ما از نظر آراستگی و تقوا مرتبه بالایی ندارد و نخبگان و بزرگان سیاسی باید در این حوزه دقت بیشتری داشته باشند؛ چراکه وقتی تقوا وارد یک جامعه می‌شود توجه به مشیت و رضایت الهی در راس امور قرار می‌گیرد.

وی افزود: جوامعی که تقوا را رعایت می‌کنند می‌توانند به ماندگاری و پیشرفت بیاندیشند و اگر این نگاه در چارچوب مولفه‌های انقلابی‌گری نباشد تمام شئون سیاسی و اجتماعی لطمه خواهد دید و این یک هشدار است.

وی تاکید کرد: اگر تقوای سیاسی در قالب انقلابی‌گری در بطن یک جامعه نباشد همه باید نسبت به آینده نگران باشیم و وقتی نفس شیطانی در جامعه جاری شود، سیلاب بدی و سیاهی جامعه را با خود خواهد برد.

202

کد خبر: 650047

وب گردی

وب گردی