به مناسبت گرامیداشت هفته دولت:  تجلیل تقدیر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان از استاندارگیلان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت از استاندارگیلان تجلیل کرد.

به گزارش ایسکانیوز، علیرضا امیرتیموری دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن اول شهریور مصادف با آغاز هفته دولت به دولتمردان تدبیر و امید، گفت: هفته دولت، تکریم از دولتى است که هدفش خدمت به جامعه اسلامی و ایجاد جامعه اى سرشار از نظم و امنیت است. دولتى که حمایت و پشتیبانى میلیونها نفر از اقشار مختلف جامعه را به همراه داشته باشد، دولت اقتدار و پیروزى است و همراهى ملت با دولت و پشتیبانى آحاد مردم از آن، از عوامل ثبات دولت و اقتدار آن است . هفته مبارک بر همه دولت مردانى که تمام وجودشان را جهت خدمت به مردم و جامعه وقف کرده اند ، تبریک عرض می کنم.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم افزود: قرآن کریم، حاکم و سرپرست اجتماع را، امین و نگهبان آن جامعه می داند. در نظام اسلامی باید همه افراد جامعه، در برابر قانون و در استفاده از امکانات خدادادی میهن اسلامی، یکسان و در بهره مندی از مواهب الهی، متعادل باشند.

دکتر امیرتیموری ادامه داد: نخستین روزهای شهریور هر سال یادآور تلاش و ایثار بزرگمردانی است که نمونه های عینی و حقیقی خادمان صادق مردم هستند و شهیدان رجایی و باهنر در طول دوران حضور خود در راس دولت برای همیشه تاریخ، الگوی خدمات خالصانه به مردم در نظام مقدس ایران را جاودانه ساختند.

وی با تقدیر از دولت تدبیر و امید و خدمات چشمگیر آن تأکید کرد: دولت تدبیر و امید تمام عزم خود را جهت خدمات رسانی هر چه بیشتر به آحاد مختلف مردم جزم نموده و مصمم به رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم است .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با تقدیر از حمایت های استاندار گیلان، تصریح کرد: جای شک نیست که توسعه جوامع بشری در سایه تلاش آموزش عالی کشور درجهت تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم رقم خواهد خورد و دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان به عنوان یکی از مراکز علمی و تأثیرگذار در استان گیلان در جهت تبیین فرمایشات گهربار مقام معظم رهبری و حرکت بسوی تولید علم نافع و رسیدن به اهداف پیش بینی شده خود که همانا تربیت مدیران و اندیشمندان آینده ساز است ، نیازمند مساعدت و حمایت اندیشمندان و صاحب نظرانی است که کمر به خدمت به مردم جامعه اسلامی و کمال،استقلال و عزت ایران دارند.

دکتر امیرتیموری ادامه داد: جا دارد از راهبری و همراهی استاندار معزز استان گیلان که همیشه یار و همگام ما در پیشبرد برنامه های دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان ،تشکر و قدردانی کنم و عزت و موفقیت ایشان را در سایه رهنمودهای حکیمانه ی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و همراهی دولت تدبیر و امید از خداوند بزرگ خواهانم. و اما هفته دولت، فرصتى است که باید مغتنم بشماریم و تلاش مسئولین متعهد کشور را ارج نهیم، خدمات نادیدنى دولتمردان خدمتگزار و درد آشنا را سپاس گوییم و به همه تلاش گران و زحمت کشان نظام جمهورى اسلامى خدا قوت عرض کنیم.

20101

کد خبر: 671847

وب گردی

وب گردی