دو اثر محیط زیستی در خانه کتاب رونمایی می شود

رونمایی از دو اثر «ماهیان آب‌های داخلی ایران» و «عنکبوت‌ها و عقرب‌های ایران» در سرای اهل قلم برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی خانه کتاب، نشست رونمایی از دو کتاب «راهنمای میدانی ماهیان آب‌های داخلی ایران» نوشته اصغر عبدلی و « راهنمای میدانی عنکبوت‌ها و عقرب‌های ایران» تالیف علیرضا زمانی دوشنبه (بیست و هفتم دی‌ماه) در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.

نشست رونمایی از دو کتاب «راهنمای میدانی ماهیان آب‌های داخلی ایران» نوشته اصغر عبدلی و « راهنمای میدانی عنکبوت‌ها و عقرب‌های ایران» تالیف علیرضا زمانی از سوی انتشارات ایرانشناسی و با حضور بهرام حسن‌زاده کیابی، دانشیار دانشگاه شهید بهشتی، عبدلی، دانشیار پژوهشکده علوم محیطی دانشگاه شهید بهشتی، زمانی پژوهشگر حوزه زیست‌شناسی جانوری و تنی چند از استادان و پژوهشگران حوزه محیط زیست و اکولوژیست‌های برجسته کشور برگزار می‌شود.

کتاب «راهنمای میدانی ماهیان آب­های داخلی ایران» تالیف اصغر عبدلی تلاش کرده با توجه به نیازهای طیف گسترده علاقه‌‌مندان به این مهره‌داران، جدیدترین اطلاعات را در شکل و محتوایی مناسب و کاربردی ارائه کند. کتاب «راهنمای میدانی عنکبوت‌ها و عقرب‌های ایران» تالیف علیرضا زمانی نیز نخستین راهنمای میدانی عنکبوت‌ها و عقرب‌ها در خاورمیانه محسوب می‌شود و دربردارنده تصاویری برای بیش از 230 گونه از هر دو راسته است.

نشست رونمایی از جدیدترین آثار انتشارات ایرانشناسی دوشنبه 27 دی‌ماه از ساعت 16 تا 14 در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می‌شود.

502500

کد خبر: 721682

وب گردی

وب گردی