یکی از یادگارهای آیت‌الله باریک‌بین دانشگاه آزاد واحد قزوین است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یادآور شد: قطعا یکی از یادگاری‌های آیت‌الله باریک‌بین همین دانشگاه است که الحمدلله توانسته جایگاه بسیار رفیعی در سطح کشور داشته باشد که جا دارد از زحمات و خدمات آیت‌اله باریک‌بین تشکر کنیم.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر موسی خانی در مراسم بزرگداشت آیت‌الله باریک‌بین که در مسجد امام رضا (ع) دانشگاه آزاد اسلامی قزوین برگزار شد، رحلت جانسوز آیت‌اله باریک‌بین را به مردم شریف قزوین، بیت معظم آیت‌الله باریک‌بین و فرزند برومند وی حجت الاسلام محمدحسن باریک‌بین تسلیت گفت.

موسی خانی افزود: همه می‌دانیم مرحوم باریک‌بین خدمات بی‌شماری را برای این دانشگاه داشته اند و جا دارد به قصد تجلیل از وی تشکر کنم و خدا را شاکریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در یک شهر به راه اندازی یک دانشگاه بسیار کمک کرد.

وی تصریح کرد: آیت‌الله باریک‌بین در زمان راه اندازی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین واقعا سینه سپر کرد، جلسات را در دفتر خود برگزار می‌کرد و بسیار پیگیر بود تا این دانشگاه شکل بگیرد و هر مشکلی بود، آن را برطرف می‌کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ استان نیز گفت: آیت‌الله باریک‌بین همواره در راه تقوا و انصاف و در مسیر ولایت و رهبری حرکت کرد.

حجت الاسلام مرتضوی، افزود: باریک‌بین پیش از انقلاب محور جوانان متدین و انقلابی قزوین و پس از پیروزی انقلاب هم از محوری ترین روحانیون استان بود که تلاش جدی در تثبیت ارزش‌های انقلاب و پیشرفت قزوین داشت.

وی با توجه به مراسم باشکوه تشییع باریک‌بین، گفت: کسی که به مردم خدمت صادقانه کند در دل‌ها ماندگار می‌شود.

دکتر حمید میرزاده،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نیز در پیامی رحلت عالم ربانی آیت‌الله باریک‌بین را تسلیت گفته است، که این پیام از سوی موسی خانی در این مراسم قرائت شد. در متن این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

بیت مکرم حضرت آیت‌الله‌ هادی باریک‌بین، با سلام؛ درگذشت حضرت آیت‌اله‌هادی باریک‌بین امام جمعه و نماینده سابق ولی فقیه در استان قزوین و نماینده پیشین مجلس خبرگان رهبری پس از سال‌ها مجاهدت خالصانه در راه اسلام و انقلاب و خدمت به مردم، موجب تاسف و تالم گردید. اینجانب این ضایعه را به بیت مکرم آن عالم وارسته و مردم شریف و شهیدپرور استان قزوین تسلیت گفته و از خداوند رحمان و غفار برای آن فقید سعید رحمت و مغفرت و برای سایر بازماندگان صبر و سلامت آرزومندم.

حمید میرزاده- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

این مراسم با حضور دکتر همتی استاندار قزوین، آیت‌الله محمدی تاکندی نماینده سابق مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری، دکتر نصرتی شهردار قزوین، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، فرماندهان نیروهای نظامی و آحاد مختلف مردم قدرشناس استان قزوین برگزار شد.

200/202

منبع: آنا

دریافت کننده: ناهید سمیعی

کد خبر: 757781

وب گردی

وب گردی