قرارگاه فرهنگی سراج گیلان به دنبال موج سازی در فضای مجازی است

مسئول قرارگاه فرهنگی سراج استان گیلان اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی سراج گیلان به‌دنبال موج سازی در فضای مجازی است، گفت: تولید محتوا در زمینه‌های سواد مجازی، خود کنترلی در فضای مجازی و شیوه برخورد خانواده‌ها با فضای مجازی به‌طور جدی در حال پیگیری است تا در آینده منجر به یک اقدام دقیق علمی شود.

به گزارش ایسکانیوز، سجاد ستوده ظهر امروز در دیدار اعضای استانی قرارگاه فرهنگی سراج استان گیلان با آیت الله رمضانی در رشت ضمن اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار داشت: امروزه با وجود نیاز به کار فرهنگی در کشور، شاهد کم کاری و عدم کار مناسب در حوزه فضای مجازی هستیم.

مسئول قرارگاه فرهنگی سراج استان گیلان اعلام داشت: در حال حاضر کار فرهنگی در کشور نیازمند تشکیلاتی قوی و نظمی بیشتر است تا به شکل بهتری در راستای اهداف انقلاب اسلامی اقدام شود.

ستوده ضمن معرفی دستاوردهای فرهنگی قرارگاه سراج گیلان گفت: یکی از فعالیت‌های مهم این نهاد فرهنگی، سازماندهی و جبهه‌سازی نخبگان فرهنگی استان گیلان بوده است تا بتوانند با یکپارچگی بیشتری در راستای اهداف خود کار کنند.

وی با اشاره به اینکه قرارگاه فرهنگی سراج گیلان به‌دنبال موج سازی در فضای مجازی است خاطرنشان کرد: تولید محتوا در زمینه‌های سواد مجازی، خود کنترلی در فضای مجازی و شیوه برخورد خانواده‌ها با فضای مجازی به‌طور جدی در حال پیگیری است تا در آینده منجر به یک اقدام دقیق علمی شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی سراج استان گیلان با بیان شیوه فعالیت این موسسه افزود: قرارگاه سراج گیلان به‌دنبال آن است تا تکنیک‌های اغنایی را به مردم آموزش دهد تا در برخورد با یک شایعه، سریع آن را گسترش ندهند و از طرفی با معرفی مراجع پاسخگویی به شایعات به مردم، زمینه برطرف کردن شبهات را فراهم کند.

901

کد خبر: 818761

وب گردی

وب گردی