تودیع و معارفه فرمانده نیروی اتتظامی استان اصفهان

فرمانده نیروی اتتظامی کشور در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه سالانه بیش از ۳۰میلیون تماس مردمی با مراکز۱۱۰نیروی انتظامی برقرار می‌شود گفت: از این میزان تماس مردمی حدود 60درصد به اقدامات عملیاتی ختم شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین اشتری با بیان اینکه مشارکت و اعتماد مردم بالاترین سرمایه برای پیاده‌سازی اهداف نظام است افزود: آنجایی که مردم مشارکت دارند، سرعت پلیس افزایش می‌یابد و مشکلات کاهش می یابد.

وی به پلیس حرفه ای و دانش بنیان به عنوان مهمترین اولویت ناجا اشاره کرد و گفت: برای مطابقت با تکنولوژی و اطلاعات روز دنیا، اشرافیت به وقایع، افزایش قدرت پیش بینی و پیشگیری از جرم در جامعه باید از ظرفیت پژوهشگران و اساتید نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی استفاده کنیم.

سردار اشتری به امنیت مرزهای کشور اشاره کرد و افزود: هم اکنون نیروی انتظامی در عرصه های مختلف تهدیدات نظامی، امنیتی و فضای مجازی حضوری فعال دارد.

استاندار اصفهان نیزدر این آیین مهم ترین رسالت دولت را برقراری امنیت بیان کرد و گفت: نیروی انتظامی در این بین مظهر اقتدار و برقرار کننده امنیت است.

زرگر به ویژگی های خاص استان از نظر جغرافیایی اشاره کرد و افزود: باید با برنامه ریزی درست و نگاهی حرفه ای برخوردی قاطع با قانون شکنان داشت.

همچنین آیت الله طباطبایی نژادنماینده و لی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امنیت را نعمت بزرگ هر جامعه ای برشمرد و گفت: امروز کشورمان در بهترین امنیت بسر می برد و این مرهون تلاش های شبانه روزی نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در این آئین از تلاش های سردار آقاخانی تجلیل و سردار معصوم بیگی به عنوان فرمانده انتظامی استان اصفهان معرفی شد.

کد خبر: 827106

وب گردی

وب گردی