احتمال بارش رگبار در 7 استان/آخرین وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور به تشریح وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده پرداخت و گفت : احتمال رگبار باران و رعدوبرق در7 استان کشور وجود دارد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به آخرین وضعیت جوی کشور طی امروز گفت:بر اساس پیش بینی های صورت گرفته توسط سازمان هواشناسی، بعدازظهر امروز برخی استان های کشور شامل چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، فارس ، بوشهر، اصفهان، ارتفاعات شمالی خوزستان و لرستان، رگبار باران، گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود همچنین در برخی ساعات وزش باد شدید به صورت موقت نیز دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: در روز سه شنبه رگبار پراکنده در برخی نقاط استان های فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شرق بوشهر، جنوب خوزستان پیش بینی می شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره شرایط جوی کشور طی 3 روز آینده گفت: در 3 روز آینده پیش بینی می شود نوار شرقی کشور شاهد وزش باد شدید باشند که این وزش باد در منطقه زابل به همراه گرد و خاک است.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی 3 روز آینده گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری به همراه گاهی وزش باد، و طی 2 روز آینده نیز صاف خواهد بود.دمای هوا در بیشترین حالت خود به ٣٠ درجه و در کمترین حالت خود به 18 درجه خواهد بود.

701

کد خبر: 838221

وب گردی

وب گردی