فرمانده مرزبانی ناجا: تردد از پایانه‌های رسمی کشور بدون داشتن مدارک قانونی ممنوع است

فرمانده مرزبانی ناجا گفت: زائران اربعین توجه داشته باشند که تردد از پایانه‌های رسمی کشور بدون داشتن مدارک قانونی ممنوع است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار قاسم رضایی در ادامه سفرش به استان خوزستان صبح امروز با هدف بررسی و بازدید از زیرساخت‌های مرز شلمچه به خرمشهر سفر کرد.

فرمانده مرزبانی ناجا در حاشیه بازدید از مرز شلمچه در جمع خبرنگاران و با اشاره به ادای احترام به مقام شامخ شهدای 8 سال دفاع مقدس اظهار داشت: زائران گرامی توجه داشته باشند که تردد از پایانه‌های رسمی کشور بدون داشتن مدارک قانونی ممنوع است.

وی با بیان اینکه به همراه نداشتن گذرنامه و روادید توسط زائران اربعین خط مقدم مرزبانی است، بیان کرد: زائران قبل از آغاز حرکت و سفر خویش به عتبات حتما مدارک لازم را تهیه کنند.

سردار قاسم رضایی روز گذشته نیز به منظور بررسی امکانات، تجهیزات و زیرساخت‌های لازم برای تردد مطلوب زائران به مرز چذابه سفر کرد که وی از فراهم شدن امکانات و زیرساخت‌های مناسبت‌تر برای مراسم اربعین امسال به نسبت سال‌های گذشته سخن گفت و از رسیدن به مرحله آمادگی برای پذیرایی زائران حسینی در 4 مرز چذابه، شلمچه، خسروی و مهران خبر داد.

وی همچنین به وجود آمدن هماهنگی‌های بیشتر با مقامات مرزبانی عراق برای سهولت تردد زائران به عتبات عالیات را اعلام کرد.

منبع: تسنیم

902

کد خبر: 850236

وب گردی

وب گردی