پاتک برانکو به ستاره‌های ناراضی/ بازگرداندن جوانان قرضی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نظر دارد روی بازیکنان جوان این تیم سرمایه‌گذاری کند و حتی جوانان سرخ‌پوشی که نخواست و به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگری کرد را برگرداند.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس پس از پرونده جنجالی مهدی طارمی، دو پنجره نقل‌وانتقالات را از دست داد و از سوی فیفا جریمه و محکوم شد. از سوی دیگر ستاره‌های تأثیرگذار سرخ‌پوشان پایتخت ساز جدایی کوک کرده‌اند و تنها در صورتی قرارداد خود را تمدید می‌کنند که مطالبات گذشته پرداخت و نظرشان برای ادامه همکاری جلب شود.

در این شرایط برانکو در نظر دارد روی بازیکنان جوان پرسپولیس سرمایه‌گذاری کند و حتی جوانان سرخ‌پوشی که نخواست‌شان و به صورت قرضی راهی تیم‌های دیگری کرد را برگرداند.

* رضا کرملاچعب، کاپیتان پیشین تیم فوتبال جوانان ایران که به خاطر اردوی پرسپولیس، قید حضور در جام جهانی کره جنوبی را زد، در فهرست خروجی برانکو قرار گرفت و به استقلال خوزستان پیوست اما در نیم‌فصل از این تیم جدا شد. این مهاجم 20 ساله تا یک قدمی حضور در پارس جنوبی هم رفت ولی با هیچ تیمی قرارداد امضا نکرد تا بازیکن پرسپولیس باقی بماند.

* حامد آقایی، مدافع 20 ساله پرسپولیس یکی دیگر از بازیکنانی بود که پشت سر ستاره‌های ثابت ترکیب برانکو قرار گرفت و فرصت بازی چندانی پیدا نکرد. او به صورت قرضی به نفت تهران پیوست و حتی در پیروزی غیر منتظره نفتی‌ها مقابل تراکتورسازی گلزنی کرد. برانکو می‌تواند روی این بازیکن هم در روزهای سخت محرومیت حساب کند.

* شهاب زاهدی، مهاجم 22 ساله سرخ‌پوشان علیرغم 3 سال بازی در پرسپولیس مورد تأیید برانکو قرار نگرفت و پس از حضور قرضی در ماشین‌سازی تبریز، قراردادش را فسخ کرد. عملکرد خوب او در ایسلند شاید «پروفسور» را پشیمان کرده باشد که چرا او را قرضی به باشگاه IBV نفرستاد تا در چنین روزهایی بتواند این مهاجم را برگرداند.

* محمد رحمتی دیگر بازیکنی بود که همراه با زاهدی به شکل قرضی راهی ماشین‌سازی شد اما برانکو تمایلی به بازگشت او نداشت و این بازیکن هم در زمان سرمربیگری هومن افاضلی به تیم لیگ یکی صبای قم پیوست.

بازیکنان دیگری مانند ابوالفضل درویش‌وند، احسان علوان‌زاده و حمیدرضا طاهرخانی هم در پرسپولیس حضور دارند که می‌توانند در صورت جدایی ستاره‌ها به کمک برانکو بیایند تا روزهای محرومیت از نقل‌وانتقالات به پایان برسد.

604

کد خبر: 897659

وب گردی

وب گردی