برانکو و سورپرایزش برای لیگ قهرمانان آسیا!

با توجه به بازگشت کمال کامیابی نیا به ترکیب پرسپولیس، باید منتظر تغییرات برانکو در ترکیب اصلی بود.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ هفدهم موفق شد هفته ها مانده به پایان لیگ به نوعی قهرمانی را از آن خود کند. آن ها با قهرمانی فصل تنها 2بازی فاصله دارند و در صورت پیروزی می توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند. شاگردان برانکو به دنبال جامی دیگر در لیگ قهرمانان آسیا هستند و ترافیک در ترکیب اصلی حسابی کار برانکو را سخت کرده است.

با بهبود مصدومیت و بازگشت کمال کامیابی نیا،پروفسور سرخ پوشان باید دست به ترکیب برنده خود بزند. برانکو اگر بخواهد از کامیابی نیا در بازی های اخیر استفاده کند چند راه پیش رو دارد: نیمکت نشینی محسن ربیع خواه؛ بازیکن محبوب برانکو و تاثیر گذار پرسپولیس اولین گزینه جای خالی برای کمال محسوب می شود. اما با توجه به عملکرد اخیر این بازیکن بی حاشیه بعید است برانکو خط قرمزش را روی ربیع خواه بکشد و او را از ترکیب اصلی کنار بگذارد.

در دیگر پست ها حسین و ماهینی و صادق محرمی با بازی های خوب هفته اخیر دور از ذهن است از ترکیب کنار گذاشته شوند؛ و این ترافیک کار برانکو را حسابی سخت می کند، گرچه پروفسور سرخ ها نشان داده در مواقع حساس غیرقابل پیش بینی و البته بهترین تصمیم را می گیرد. البته با توجه به دیدار حساس برابر السد در لیگ قهرمانان آسیا بعید نیست برانکو از بازیکن با تجربه تر استفاده کند و با نیمکت نشینی محرمی، کامیابی نیا را در ترکیب اصلی قرار دهد.

601

کد خبر: 908029

وب گردی

وب گردی