انتصاب سرپرست سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس گفت: مسئول راه‌اندازی و سرپرست سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان این دانشگاه در حکمی از سوی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) علیرضا سایبانی معاون پژوهش و فناوری واحد بندرعباس از انتصاب و معرفی تورج اسدی به‌عنوان مسئول راه‌اندازی و سرپرست سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با صدور حکمی از سوی معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

وی اظهار کرد: با توجه به تأکید سازمان مرکزی برای راه‌اندازی و توسعه سرای نوآوری، این دانشگاه با فراهم‌کردن زمینه لازم و کسب مجوزهای قانونی، راه‌اندازی سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان  را کلید زد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس افزود: به‌دلیل تجربه و سوابق موفق تورج اسدی از اعضای هیئت علمی واحد بندرعباس در حوزه مرکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان، مسئولیت راه‌اندازی این سرا نیز به وی واگذار شده تا با استفاده از سوابق علمی و پژوهشی خود در ارتقا و توسعه این مرکز تلاش کند.

 در متن حکم معاون تحقیقات، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی خطاب به تورج اسدی آمده است: عطف به تجارب، تخصص و تعهد جنابعالی به‌عنوان مسئول راه‌اندازی و سرپرست سرای نوآوری علوم و فنون دریایی خلیج‌فارس و دریای عمان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس معرفی می‌شوید. امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام امکانات و فرصت‌ها در این مسئولیت خطیر به‌ویژه در انجام مأموریت مطابق اساسنامه سراهای نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی موفق باشید.

در بخش دیگری از این حکم عنوان شده است: لازم است تمام بخش‌ها و واحدهای دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان هرمزگان، همکاری کامل و تام برای تحقق اهداف این سرای نوآوری داشته باشند.

 تورج اسدی عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس است که علاوه‌بر مقالات علمی و پژوهشی، سابقه سرپرستی و مدیریت پژوهش و فناوری و ریاست مرکز رشد و فناوری این دانشگاه را در کارنامه خود دارد.

کد خبر: 1072736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =