بشار: هدف ما مشخص است، صعود به فینال

ستاره عراقی پرسپولیس ابراز امیدواری کرد بتوانند مقابل النصر عربستان به برتری برسند و راهی فینال لیگ قهرمانان شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری ایسکانیوز و به نقل از ورزش سه، بشار رسن پس از برتری پرسپولیس مقابل پاختاکور و صعودشان به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پاختاکور تیم خیلی خوب و منظمی است، اما اخراج بازیکن این تیم در روند کارشان تاثیرگذار بود. در ۲۰ دقیقه اول آنها نمایش خوبی داشتند ولی در ادامه ما از کمبود بازیکن این تیم استفاده کردیم و در ابتدای نیمه دوم موفق به گلزنی شدیم.

او ادامه داد: تیم ما بازی سختی را مقابل السد پشت سر گذاشت و از سوی دیگر انجام یک مسابقه در هر سه روز واقعا سخت است ولی به هر صورت توانستیم به برتری برسیم.

هافبک عراقی پرسپولیس با تاکید بر اینکه ما فقط یک گل از روی نقطه پنالتی دریافت کردیم، گفت: بازی مقابل السد و پاختاکور برای ما تمام شد و از حالا به دیدار با النصر عربستان فکر می‌کنیم که امیدوار هستیم به برتری برسیم و فینالیست شویم.

رسن درباره دیدار آینده پرسپولیس برابر النصر عربستان ابراز کرد: مطمئنا کادر فنی تیم در این مدت بازی‌های تیم النصر را دیده‌اند، آنالیز کردند و به ما خواهند گفت که نقاط ضعف و قوت این تیم چه چیزهایی است و چطور مقابل النصر بازی کنیم.

او ضمن تبریک به تمام هواداران پرسپولیس، پیرامون هدف و آرزوی این تیم در آسیا گفت: ما به‌عنوان یک تیم قبل از شروع مسابقات هدف مشخصی داشتیم و آن هم رسیدن به بازی فینال بود. خیلی مصمم هستیم تا به هدف خود برسیم. گل زدن به ما خیلی سخت است و در این مدت فقط یک گل خوردیم.

ستاره عراقی پرسپولیس یادآور شد: در کنار مباحث تیمی و یک دست بودن، مهارت‌های تاکتیکی، فنی، اخلاقی و انضباطی هم موثر بوده که ما به هدفمان برسیم و مصمم‌تر باشیم.

رسن اضافه کرد: سه روز تا دیدار با النصر فرصت داریم و باید ریکاوری مناسبی انجام دهیم تا به این بازی برسیم.

او در خصوص پیشنهاداتش از دیگر تیم‌ها عنوان کرد: پیشنهاد رسمی ندارم و فقط در حد صحبت‌های شفاهی است؛ ضمن اینکه با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم.

هافبک پرسپولیس درباره میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد ابرازک رد: فکر می‌کنم امروز کولر ورزشگاه را خاموش کرده بودند چون هوا خیلی گرم بود!

کد خبر: 1074686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =