دستگاه دیپلماسی کشور اقدام موهن رئیس جمهور فرانسه را محکوم کند

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اعظم(ص) بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

...قَدْ بَدَتِ الْبَغْضَاءُ مِنْ أَفْوَاهِهِمْ وَمَا تُخْفِی صُدُورُهُمْ أَکْبَرُ...

(آیه ۱۱۸ سوره آل عمران)

به نص صریح قرآن دشمنان اسلام آنچه از دشمنی را که در سینه‌های خود انباشته و مخفی کرده‌اند به مراتب بیشتر است از آنچه که از دهان‌هایشان بیرون می‌آورند.

دشمنان اسلام در دروغگویی و نفاق و جنایت در اقصی نقاط دنیا، گوی سبقت را از یکدیگر ربوده‌اند. اکنون و برای باری دیگر عمق کینه و دشمنی خود نسبت به اسلام و مسلمانان را از دهان آلوده و وجود خباثت آلود رئیس جمهور فرانسه به نمایش گذاشته‌اند.

آنان با اهانت به ساحت مقدس پیامبر رحمت، رسول مکرم اسلام صل الله علیه و اله و سلم، الگوی اخلاق برای عالم بشریت و حبیب خدا، قلب‌های مسلمانان را جریحه‌دار کردند.

این اولین باری نیست که مدعیان آزادی و تمدن احترام متقابل و عدم اهانت به مقدسات را که از اصول اولیه آزادی و تمدن است را زیرپا می‌گذارند.

کسانی که جز در خباثت و تعدی به حقوق اساسی انسان‌ها در تمام نقاط عالم، چیز دیگری ندارند، اشراری که در صحنه جهانی از شرم و حیا بویی نبرده و حیات خود را در تعدی و تجاوز و کشتار مظلومان جهان و نیز اهانت به مقدسات اسلامی می‌دانند.

امروز یاوه‌گویان زیباترین تابلو انسانیت یعنی رسول مهربانی، پیامبر عزیز اسلام صل الله علیه و اله و سلم را نشانه رفته‌اند.

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ضمن اعلام محکومیت قاطعانه این اقدام نابخرادانۀ رئیس جمهور فرانسه از مسئولان ذی‌ربط به ویژه دولت‌مردان و دستگاه دیپلماسی کشور می‌خواهد در بیانیه‌ای آشکار این اقدام موهن را به صراحت محکوم نمایند.

و لَعْنَةُ اللَّهِ عَلَی الْقَوْم الظَّالِمِینَ

والسلام علی عباد الله الصالحین

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/

کد خبر: 1079233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =