۱۳ آبان نمایش اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت گفت: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، نمادی بی‌نظیر از حرکت استکبارستیزی بوده و گرامیداشت این روز پرافتخار، نمایش اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، تجمع اعتراضی کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در پی اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله و علیه و آله و سلم و گرامیداشت یوم‌الله ۱۳ آبان (سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جیرفت در این مراسم گفت: ۱۳ آبان در تقویم نظام ایران اسلامی به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده و یادآور سه واقعه مهم و به یادماندنی ”تسخیر لانه  جاسوسی آمریکا»، «روز دانش‌آموز» و «تیعید امام خمینی(ره) “ در تاریخ معاصر ایران است.

اسماعیل اسلامی اظهار کرد: سالروز حرکت غرورآفرین دانشجویان مومن، متعهد و انقلابی در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا  که به تعبیر رهبر کبیر انقلاب اسلامی، انقلاب دوم نامیده شده حماسه‌ای بود که نشان داد خون‌های ریخته شده شهیدان در مسیر انقلاب ظلم‌ستیزی، حریت و فداکاری، فریاد استقلال‌خواهی و عدالت‌خواهی ملتی است که با حرکت‌های همیشه در صحنه خود خط بطلانی بر اندیشه‌های سلطه‌جویانه و تجاوزگرانه دشمنان ملت سلحشور ایران خواهند کشید.

وی اضافه کرد: ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی، نمادی بی‌نظیر از حرکت  استکبارستیزی بوده و گرامیداشت این روز پرافتخار، نمایش اقتدار و عزت ملت ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1079589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =