جزئیات جشنواره «از حماسه تا حماسه» در دانشگاه آزاد اسلامی اسلامشهر

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر جزئیات برگزاری جشنواره «از حماسه تا حماسه» این واحد دانشگاهی را تشریح کرد.

جبار امینی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره جزئیات برگزاری جشنواره مجازی «از حماسه تا حماسه» اظهار کرد: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در اغلب شهرهای کشور برگزاری برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی ماه‌هاست که در فضای دانشگاه امکان‌پذیر نبوده و انتقال برنامه‌ها به بسترهای مجازی ضروری است.

وی افزود: «جشنواره از حماسه تا حماسه» بستری برای ایجاد موج و نشاط در کشور توسط دانشگاهیان آزاد اسلامی است. طبق جلسات و رایزنی‌هایی که با کانون‌ها و دانشجویان صورت گرفته شاهد حضور موثر و تولید محتوا از سوی دانشجویان فعال فرهنگی در فضای مجازی هستیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر بیان کرد: تبلیغات و اطلاع‌رسانی در سایت روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر انجام شده و همچنین در کلیه کانال‌ها و گروه‌های دانشجویی موجود در سطح واحد دانشگاهی به صورت کاملاً جدی در حال پیگیری است.

امینی با اشاره به ایجاد پل‌های ارتباطی با دانشجویان برای دریافت آثار عنوان کرد: کانالی در پیام رسان بله  به آدرس hamasetahamase@ تشکیل شده و مخاطبان اعم از دانشجویان و کارکنان آثار خودشان را به ادمین این کانال ارسال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 50 نفر در کانال مربوط به جشنواره «از حماسه تا حماسه» عضو هستند  و اطلاعات، آیین‌نامه  و دستورالعمل‌های مربوط به جشنواره در اختیار  دانشجویان، اساتید و کارکنان از طریق پیامک ارسال شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر گفت: تاکنون 5 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است. فصل دوم جشنواره «از حماسه تا حماسه» هم اکنون با محوریت اربعین حسینی درحال برگزاری و پیگیری است. قابل ذکر است انتشار حداقل پنج پست در زمان برگزاری هر فصل از جشنواره برای شرکت‌کنندگان الزامی است.

امینی ادامه داد: پست‌ها در قالب یادداشت، پادکست و کلیپ از شرکت‌کنندگان پذیرفته می‌شود و لازم است کاربران در هنگام انتشار پست‌ها از هشتگ‌های «از حماسه تا حماسه» و «اربعین حسینی» استفاده کنند و صفحه رسمی جشنواره را با آدرس @hamasefarhangi پیوست کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1080176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =