دهمین وبینار آموزشی «فنون مذاکره» در واحد تبریز برگزار شد

دهمین وبینار آموزشی «فنون مذاکره» به همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز باتوجه‌ به لزوم کسب مهارت‌های مختلف توسط دانشجویان و پژوهشگران گفت: توجه به مهارت‌های نرم (soft skills)، در کنار دانش‌های تخصصی و فنی، یکی از جنبه‌های مورد نیاز برای کسب موفقیت در زندگی است.

 فاتح‌علی عیدی مهارت‌های نرم را مربوط به رفتار تفکر و ویژگی‌های شخصی و مهارت‌های شناختی معرفی کرد و افزود: اگر شخصی دارای مهارت‌های نرم باشد می‌تواند به راحتی در محیط کار پیشرفت کرده و به ارتقای سازمان و تیم خود کمک کند.

وی مهارت فنون مذاکره را از مهارت‌های برتر و ۱۰‌گانه سال ۲۰۲۰ عنوان کرد و گفت‌: مذاکره عمل یا فرایند گفتگو با دیگری برای دستیابی به توافق بر سر مسئله‌ای است و مذاکره در کسب و کار به طور معمول با هدف متقاعدسازی انجام می‌پذیرد.

عیدی تاکید کرد: با مهارت مذاکره و متقاعد سازی می‌توان در کسب و کار موفق شد، به‌راحتی سرمایه‌گذار پیدا کرد و اهداف خود را عملی ساخت، بالاترین سطح متقاعدسازی توانایی تغییر باورها و رفتارهای دیگران است طوری که این تغییر مورد رضایت قرار بگیرد.

به گزارش ایسکانیوز، در دهمین وبینار آموزشی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه‌ آزاد اسلامی‌ واحد تبریز در سالجاری، حسین بوداغی از اعضای هیئت علمی دانشکده مدیریت این دانشگاه، مفاهیم و اصول مذاکره، رفتار مذاکره‌کنندگان، استراتژی و تاکتیک و مهارت‌های مذاکره و چالش‌های آن را مطرح و بررسی کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1081475

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =