حمایت رئیس سابق رئال از زیدان/ آرسنال با حداکثر امتیاز صعود کرد/ مصدومیت دوهفته ای ٢ ستاره چلسی

با بسته خبری اخبار فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

برد میلان با طعم صدرنشینی

شاگردان استفانو پیولی که در رقابت‌های سری آ هم در صدر جدول قرار دارند، در این دیدار خارج از خانه هم به پیروزی رسیدند تا به لطف شکست لیل مقابل سلتیک، به عنوان تیم اول گروه، راهی مرحله بعد شوند.
تک گل میلان در این دیدار را ینس پیتر هاگه، ستاره جوان نروژی، در دقیقه ۲۳ روی یک حرکت انفرادی دیدنی به ثمر رساند.
در دیدار همزمان این گروه هم لیل با نتیجه ۳-۲ مغلوب سلتیک شد تا میلان با سه امتیاز دیدار امشب ۱۳ امتیازی شده و به صدر جدول گروه برود.

آرسنال با حداکثر امتیاز صعود کرد

آرسنال در ششمین و آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه دانداک ایرلند به مصاف این تیم رفت. شاگردان آرتتا در یک بازی برتر با نتیجه 4-2 به پیروزی رسیدند تا با حداکثر امتیاز ممکن به مرحله بعدی صعود کنند.
آرسنال با این پیروزی بعد از شش بازی 18 امتیازی شد تا با اقتدار به عنوان صدرنشین گروه B رقابتها راهی مرحله حذفی شود. مولده نروژ با 10 امتیاز در رتبه دوم این گروه قرار دارد.

دیمیتار برباتوف: پوگبا باید از یونایتد برود

دیمیتار برباتوف ستاره سابق منچستریونایتد با انتقاد از شرایط پل پوگبا در این تیم می‌گوید بعد از صحبتهای توهین آمیز مدیر برنامه‌های پوگبا، مینو رایولا، درباره باشگاه بهترین تصمیم برای شیاطین سرخ فروش ستاره فرانسوی خواهد بود. او می‌گوید با توجه به ناکامی پوگبا در فصل جاری نبود او در تیم اصلاً احساس نخواهد شد.
اشاره برباتوف به مصاحبه اخیر مینو رایولا است که در آن اعلام کرد دوران حضور پوگبا در یونایتد به پایان رسیده و ستاره فرانسوی دیگر حاضر به ماندن در این باشگاه نیست. صحبتهایی که برباتوف آنها را توهین به باشگاه قلمداد کرد.

راشفورد: برای همیشه در یونایتد می‌مانم

مارکوس راشفورد به صورت تلویحی اعلام کرد می‌خواهد تا پایان دوران فوتبالی اش برای منچستریونایتد بازی کند. این ملی پوش انگلیسی می‌گوید با تیم محبوب دوران کودکی اش پیوندی عمیق دارد و نمی‌تواند زمانی را تصور کند که دیگر نخواهد با پیراهن یونایتد فوتبال بازی کند.
راشفورد که در مراسم جوایز ورزش بریتانیا که هر ساله برای انتخاب بهترین ورزشکار سال اهل این کشور برگزار می‌شود بعد از آنکه رتبه اول را به لوئیس همیلتون ستاره فرمول یک بریتانیایی واگذار کرد در صحبتهای خود گفت: " من هرگز به عبور از منچستریونایتد فکر نکرده ام".
ستاره انگلیسی شیاطین سرخ در ادامه گفت: " من از بچگی تصوری به غیر از منچستریونایتد نداشتم. نمی‌توانم تصور کنم که پیراهنی به جز پیراهن یونایتد را بپوشم. ذهنم چنین تصویری را نمی‌پذیرد. فقط می خواهم تا زمانی که اینجا هستم برای باشگاهم هر چه در توان دارم در طبق اخلاص بگذارم. امیدوارم این دوران حضور در یونایتد برای من هر چه طولانی‌تر باشد".

حمایت رئیس سابق رئال از زیدان

بعد از چند هفته پرفشار برای زین الدین زیدان و انتشار شایعات متعدد درباره اخراج او از رئال مادرید و مطرح شدن نام‌هایی برای جانشینی او از جمله مائوریسیو پوچتینو حالا به نظر می‌رسد با صعود رئال به مرحله حذفی لیگ قهرمانان از شدت این فشارها کاسته شده است.
رامون کالدرون رئیس سابق رئال مادرید در این باره صحبت کرده و ضمن اعلام اینکه در حال حاضر زیر سوال بردن زیدان بی مورد است به خبرنگاران گفت معتقد نیست که پوچتینو هدایت رئال مادرید را به عهده می‌گیرد.
کالدرون در گفتگو با تاک اسپورت در این باره گفت: "وقتی نتایج تیمی چیزی نیست که مردم انتظار دارند چه زیدان و چه هر مربی دیگری زیر سوال می رود. ولی با توجه به پیروزی دیشب و پیروزی ما در دو بازی اخیر به نظر من اخراج زیدان بعید است. زیر سوال بردن او در این شرایط بی مورد است".

داور دربی مادرید مشخص شد

بر اساس اعلام رسمی کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا ماتئو لاهوز دیدار روز شنبه رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در دربی شهر مادرید را قضاوت خواهد کرد. لاهوز تا کنون برای روخی‌بلانکو 44 مسابقه و برای رئال 40 بازی را سوت زده است.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال اسپانیا برای قضاوت دربی روز شنبه که در استادیوم آلفردو دی استفانو به میزبانی رئال برگزار می‌شود یکی از بهترین داوران حال حاضر این کشور را انتخاب کرده است. این دربی علاوه بر اهمیت سنتی خود در حال حاضر اهمیتی دو چندان پیدا کرده چرا که نتیجه آن می تواند در نتیجه نهایی این فصل تعیین کننده باشد. در حال حاضر اتلتیکو با 26 امتیاز صدرنشین جدول لالیگا است و رئال با 20 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد هر چند رئال یک بازی کمتر از اتلتیکو انجام داده است. در صورت پیروزی شاگردان سیمئونه این اختلاف به 9 امتیاز افزایش می یابد اما در صورت پیروزی شاگردان زیدان اختلاف دو تیم سه امتیازی شده و رقابت در صدر جدول حساسیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

مصدومیت دوهفته ای ٢ ستاره چلسی

چلسی پس از تساوی برابر کراسنودار در لیگ قهرمانان خود را برای بازی برابر اورتون در لیگ برتر مهیا می کند. دیداری که شنبه ساعت 23.30 در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار خواهد شد.
چلسی پس از 11 بازی و با 22 امتیاز در رده سوم قرار دارد و برای تعقیب تاتنهام و لیورپول محکوم به پیروزی است.
فرانک لمپارد سرمربی چلسی در نشست خبری این بازی تایید کرد که کریستین پولیسیچ ستاره آمریکایی مشکلی برای همراهی تیم ندارد ولی حکیم زیاش و کالوم هادسن ادودی که گفته می شد مصدومیت شان جزئی است، چند هفته دیگر به دور از میادین خواهند ماند.
رسیدن پولیسیچ به بازی با اورتون قطعا خبر خوبی برای چلسی است. این بازیکن به دلیل مصدومیت ها تنها هشت بار در فصل جاری در تمام رقابت ها به میدان رفته و هفته قبل وقتی در بازی با لیدز به جای زیاش به میدان رفت، بار دیگر مصدوم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1083646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =