دانش‌آموز سما امیدیه رتبه نخست تولید محتوای آموزشی را کسب کرد

دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در تولید محتوای آموزشی الکترونیکی، رتبه نخست این شهرستان را کسب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، متین بهزادی دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در مسابقات شهرستانی تولید محتوای آموزشی الکترونیکی، رتبه نخست این شهرستان را کسب کرد.

مدارس سما، واحدهای آموزشی تحت امتیاز دانشگاه آزاد اسلامی هستند که با استفاده از فضا و امکانات استاندارد دانشگاهی در بخش غیردولتی، فعالیت می‌کنند.

حامد محقق‌نیا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه در گفتگو با خبرنگار آنا عنوان کرد: مسابقات تولید محتوای آموزش ریاضی، آذر امسال به همت آموزش و پرورش استان خوزستان و شهرستان امیدیه برگزار شد که متین بهزادی از دبیرستان پسرانه سمای این واحد دانشگاهی با کسب رتبه نخست شهرستان، مجوز ورود به مرحله استانی را به‌دست آورد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد امیدیه، دارای سه باب مدرسه در مقاطع ابتدایی و دبیرستان است که زیرنظر آموزشکده سما به فعالیت مشغولند و هرسال می‌کوشند، بهترین امکانات و نیروی انسانی مجرب و ممتاز را برای ارائه خدمات شایسته و برجسته به شهروندان ارائه کنند.

دانش‌آموز متین بهزادی که زیر نظر دبیر خود جواد بخرد در بخش آموزش تقسیم کسرها در قالب داستان به همکلاسی‌های خود شرکت کرده بود، هدف از این اقدام را افزایش علاقه‌مندی میان دانش‌آموزان به تسهیل امر یادگیری مفاهیم ریاضی عنوان کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =