پرستاران و مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری، زینب‌گونه حماسه آفریدند

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با صدور پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مجاهدت‌های پرستاران، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت را تکریم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی( ایسکانیوز)،  دکتر علی‌اکبر ولایتی، رئیس بیمارستان مسیح دانشوری با صدور  پیامی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار مجاهدت‌های پرستاران، جامعه پزشکی و مدافعان سلامت را تکریم کرد.


ولایتی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار به جامعه پزشکی کشور، گفت: حضرت زینب (س) الگوی بی‌نظیر مقاومت و فداکاری است و پرستاران و مدافعان سلامت با ایثار و فداکاری خود، زینب‌گونه حماسه آفریدند.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری افزود: حضرت زینب (س) در لبیک به ندای امام حسین (ع) و حفظ ارزش های اسلامی و دینی، ایثار، از خودگذشتگی و مقاومت کرد و بی تردید الگوی ارزشمند مومنانی است که در مسیر ایثارگری گام برمی‌دارند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تلاش حدود یک ساله جامعه پزشکی کشور و به ویژه پرستاران ضمن تقدیر و تشکر از آنان افزود: با شیوع ویروس منحوس کرونا که موجب رنجش و بیماری هموطنان عزیز و با کمال تاسف درگذشت جمعی از آنان گردید، جامعه پزشکی کشور، مدافعان سلامت و به ویژه پرستاران، با از خودگذشتگی، تلاش شبانه روزی و همراهی دلسوزانه و مخلصانه، در برابر این بحران ایستادگی کردند، نام خود را به بزرگی در اذهان تمامی ایرانیان ثبت و ضبط نمودند و بارها نیز از سوی مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفتند.

دکتر ولایتی با اظهار امیدواری برای از بین رفتن کرونا و بازگشت سلامت به همه مردم جهان گفت: در این میان کلیه پزشکان، پرستاران و کارکنان بیمارستان مسیح دانشوری نیز به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا از روزهای ابتدایی شیوع کرونا تاکنون در جبهه مبارزه با این ویروس گام برداشتند و خود را در خدمت به مردم قرار دادند که لازم است از تلاش های خستگی ناپذیر آنان نیز تقدیر و تشکر نمایم.

رئیس بیمارستان مسیح دانشوری در پایان تاکید کرد: مسئولان، دست اندرکاران و اعضای ستاد ملی مبارزه با کرونا و به ویژه وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همکاران آنها نیز در تمام این مدت در حوزه های مختلف مدیریتی در جهت مبارزه با این بیماری تلاش کردند که از خداوند متعال توفیقات روزافزون برای آنان مسئلت می نمائیم و امیدواریم در ادامه مسیر و گام های بلند و پرافتخار شهید محسن فخری زاده در خصوص ساخت واکسن کرونا، هر چه زودتر شاهد دستیابی دانشمندان عزیز کشورمان به این موفقیت و پیروزی بزرگ باشیم و سلامت و ایمنی به مردم بزرگ و شریف کشورمان بازگردد ان‌شاء‌الله.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =