کرسی آزاداندیشی « مکتب سلیمانی» برگزار می‌شود/ فعالیت 4 نشریه دانشجویی در واحد خوی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، از برگزاری کرسی‌ آزاداندیشی تحت عنوان «مکتب سلیمانی» در این واحد دانشگاهی خبر داد و گفت: پیش‌بینی ‌می‌شود تا پایان سال ۳ کرسی آزاداندیشی در واحد خوی برگزار شود.

علی رضاپورمقدم معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: در خصوص جشنواره «از حماسه تا حماسه» اطلاع‌رسانی گسترده در فضای مجازی برای دانشجویان، اساتید و بسیج دانشجویی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: تا امروز آثار قابل ارائه با هشتگ «از حماسه تا حماسه» در فضای ایتا و اینستاگرام مشخص شده است. با توجه به اینکه آثار به کانال‌های مجازی استان ارسال می‌شود آمار دقیقی نسبت به تعداد مشارکت و آثار ارائه شده در دست نیست. اما براساس گفته مسئولان استانی استقبال خوبی از این جشنواره شده است.

رضاپورمقدم تأکید کرد: برای مشارکت بیشتر افراد در این جشنواره در تلاش هستیم از پتانسیل بسیج دانشجویی نیز استفاده کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، تصریح کرد: برگزاری کرسی آزاد اندیشی از دو سال قبل در این واحد دانشگاهی آغاز شده است تا جاییکه در این مدت چندین کرسی را در مباحث مختلفی سیاسی و اقتصادی و اجتماعی برگزار کردیم و در حال حاضر هم بخاطر شیوع ویروس کرونا در نظر داریم کرسی‌ها را در فضای مجازی برگزار کنیم.

رضاپور مقدم ادامه داد: همچنین با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده قرار است کرسی‌آزاد اندیشی را به صورت وبینار در فضای مجازی برگزار کنیم و پیش‌بینی ‌می‌شود تا پایان سال ۳ کرسی آزاد اندیشی را برگزار کنیم.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده قرار است به مناسبت سالگرد سردار دلها کرسی ‌آزاداندیشی تحت عنوان «مکتب سلیمانی» در این واحد دانشگاهی برگزار شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی بعد از ارومیه اولین واحد دانشگاهی است که مرکز مشاوره امین را راه‌اندازی کرده، گفت: با تاسیس این مرکز تلاش کردیم مجوز تاسیس مرکز روانشناختی را از بهزیستی و نهاد مربوط اخذ کنیم. هم‌اکنون در این مرکز مشاوره‌های تحصیلی، فرهنگی عفاف و حجاب، مشاوره‌های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و مباحث خانوادگی ارائه می‌شود. به طور میانگین روزانه ۳ نفر به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند.  

رضاپورمقدم در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه «جشنواره قلم» نیز اطلاع‌رسانی کافی در فضای مجازی صورت گرفته است. هم‌اکنون ۴ نشریه دانشجویی در این واحد دانشگاهی فعال است و درصدد هستیم فعالیت این بخش را در فضای مجازی با همکاری دانشجویان فعال‌تر کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1084769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =