تقویت و توسعه شبکه نیروی انسانی در سامانه پژوهشیار/ از توانمندی‌ دانشجویان در حوزه کشاورزی استفاده می‌شود

مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی تعداد کافی دانشجو در حوزه کشاورزی دارد که باید از ظرفیت و توانمندی های آنها به بهترین شکل بهره برداری شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، شورای راهبردی دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با محوریت برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذا در واحد ورامین ـ پیشوا با حضور محمد علی اکبری مشاور رئیس دانشگاه در امور پژوهشی و مجری طرح پایش دانشگاه آزاد اسلامی امروز در سازمان مرکزی برگزار شد.

علی اکبری در این جلسه با تأکید بر کیفی سازی در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: رویکرد اصلی این دانشگاه حل مسأله و پاسخ به نیازهای کشور و جامعه است. این امر جز با افزایش و ارتقاء کیفیت پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های ی تحقق نمی یابد.

وی بر تقویت و توسعه شبکه نیروی انسانی در سامانه پژوهشیار تأکید کرد و افزود: باید از اساتید، دانشجویان و محققان علاقه مند خارج از دانشگاه آزاد اسلامی استفاده و امکان برقراری ارتباط با متخصصان خارج از دانشگاه را فراهم کنیم.

علی اکبری با بیان اینکه بیش از 50 درصد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های علوم انسانی تحصیل می کنند، ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی تعداد کافی دانشجو در حوزه کشاورزی دارد که باید از ظرفیت و توانمندی های آنها به بهترین شکل بهره برداری شود.

در ابتدای این جلسه حامد زارعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین- پیشوا به ارائه گزارشی از برنامه علمی کشاورزی و امنیت غذا در این دانشگاه پرداخت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =