پاتر: جهانبخش عضوی از تیم ماست/ فن دبیک در فکر جدایی از شیاطین سرخ/ ناگلزمان: هرگز به دورتموند نمی‌روم

با بسته خبری فوتبال جهان با ما همراه باشید.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مرتضی عقبایی؛ حجم اخبار ورزشی فوتبال خارجی بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال خارجی، به شما این فرصت را بدهیم تا در وقت خود صرفه جویی کنید.

بازگشت نبی کیتا به میادین

نبی کیتا، هافبک 25 ساله و بسیار باارزش لیورپول، حسابی از آسیب‌دیدگی‌های مختلف آزار دیده است. این فصل هم نبی کیتا به دلیل مصدومیت از ترکیب لیورپول دور بوده و از زمان برد 0-7 لیورپول برابر کریستال پالاس برای این تیم به میدان نرفته است.
هر چند به نظر می‌رسد بازگشت نبی کیتا به ترکیب لیورپول بسیار نزدیک است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در باره زمان بازگشت نبی کیتا گفت او خیلی زود به ترکیب باز می‌گردد. البته نه برای بازی برابر ویلا.
کیتا هافبک بسیار خوبی است و کیفیت‌های مختلفی را با خود به تیم می آورد. او مهارت‌های فوق‌العاده ای دارد و می‌تواند توپ را به جلو ببرد. او از سرعت لازم برخوردار است و انرژی و پویایی در میانه میدان برای تیم به ارمغان می‌آورد.
بازگشت نبی کیتا از مصدومیت کمک بزرگی به تیم کلوپ خواهد بود، اما او نیاز به بازی مداوم و به دور از آسیب‌دیدگی دارد.
کیتا اکنون باید نشان دهد که می تواند تا پایان فصل آماده و در فرم ایده‌آل بماند و اگر بتواند این کار را انجام دهد، لیورپول عمق فوق‌العاده‌ای در خط میانی خواهد داشت، خصوصاً با حضور تیاگو آلکانتارا در حال حاضر.
با توجه به صحبت‌های یورگن کلوپ به نظر می‌رسد که نبی کیتا به بازی برابر منچستریونایتد در آنفیلد برسد.

فن دبیک در فکر جدایی از شیاطین سرخ

دیمیتار برباتوف، بازیکن سابق منچستریونایتد، هشدار داد که اگر دانی فن‌دبیک  فرصت بیشتری برای حضور در تیم پیدا نکند، ممکن است به زودی منچستریونایتد را به مقصد تیم تراز اول دیگری ترک کند.
دانی فن‌دبیک هلندی، یکی از اصلی ترین خریدهای منچستریونایتد در تابستان بود و از آژاکس به اولدترافورد آمد. اما این فصل دردسرهای زیادی برای جا افتادن در یونایتد داشته و تنها در 8 بازی در تمام رقابت ها برای این تیم به میدان رفته و در لیگ برتر تنها در دو بازی از ابتدا در زمین حاضر بوده است.
دیمیتار برباتوف درباره فن‌دبیک گفت: "من نمی‌دانم مشکل دانی فن‌دبیک در منچستریونایتد چیست. قبل از اینکه با منچستریونایتد قرارداد ببندد هم گفتم که من او را به عنوان یک بازیکن دوست دارم. او برای آژاکس و تیم ملی هلند عالی بود، اما حالا در یونایتد نمی‌تواند بازی کند. من تمرینات را تماشا نمی‌کنم و مدت زمان کمی که در زمین به او بازی می‎رسد، برای قضاوت در موردش کافی نیست.

ناگلزمان: هرگز به دورتموند نمی‌روم

در روزهای اخیر شایعاتی درباره احتمال انتقال یولیان ناگلزمان سرمربی جوان و موفق لایپزیش به حریف آلمانی اش بوروسیا دورتموند مطرح شده و در این باشگاه به نگرانی هایی دامن زده بود. ولی ناگلزمان با تکذیب این شایعات گفت انتقالش به دورتموند غیرممکن است و لایپزیش نباید از این بابت نگرانی داشته باشد.
ناگلزمان یکی از آینده دارترین مربیان حال حاضر اروپا شناخته می شود. او سال گذشته موفق شد لایپزیش را بر خلاف انتظار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان برساند. در روزهای اخیر گفته می شود او به زودی به عنوان جانشین دائمی لوسین فاوره سرمربی اخراجی دورتموند منصوب خواهد شد. این در حالی است که ناگلزمان تا سال 2023 با لایپزیش قرارداد دارد. ادین ترزیچ در ماه دسامبر به عنوان سرمربی موقت جانشین لوسین فاوره در دورتموند شده است.
ناگلزمان در آستانه دیدار لایپزیش و دورتموند که فردا برگزار می شود به خبرنگاران گفت:" دلیلی وجود ندارد که به خاطر شایعات درباره دورتموند نگرانی بوجود بیاید. مساله من و دورتموند همان است که در زمان فعالیتم در هوفنهایم بود. یعنی امکان اینکه بخواهم سرمربی آن تیم بشوم وجود ندارد".
سرمربی جوان لایپزیش در ادامه گفت:" من اینجا راحت هستم و هدفهای بزرگی در لایپزیش دارم. همینطور که گفتم لایپزیشی‌ها اصلا نباید نگران شایعات مطرح شده درباره من و دورتموند باشند".

گراهام پاتر: جهانبخش عضوی از تیم ماست

جهانبخش به تازگی در گفتگو با ایرنا علام کرد که انتظاراتش از بازی در ترکیب برایتون در این فصل برآورده نشده است؛ اظهارنظری که به شایعات در مورد احتمال جدایی او در بازار نقل و انتقالات زمستانی دامن زد.
در مقابل گراهام پاتر در کنفرانس مطبوعاتی امروزش گفت:" من امروز با او صحبت کردم. او در مورد این صحبت‌ها حرف زد.  او نمی داند این حرف‌ها از کجا آمده و این کمی برای او عجیب بود. او هنوز عضوی از تیم ماست. او هنوز عضوی از گروه ماست.
او مقابل آرسنال بازی کرد، او خوب تمرین می کند. او هر روز خوب تمرین می کند. او یکی از بازیکنان ماست و ما تلاش می کنیم تا به او کمک کنیم تا پیشرفت کند و بیشتر فوتبال بازی کند.
احتمالا واضح است که او دوست دارد بیشتر بازی کند؛ همانطور که همه بازیکنان تیم می خواهند تا آنجا که می توانند بازی کنند. این طبیعی است. ما اصلا مشکلی با علی نداریم."

تاریخ انتخابات اصلا تغییر نمی‌کند

هیات انتخاباتی باشگاه بارسلونا که وظیفه برگزاری انتخابات ریاست باشگاه را به عهده دارد اعلام کرد تصمیم گرفته تغییری در ضرب‌الاجل زمان جمع‌آوری امضا توسط نامزدها بوجود نیاورد. پیش از این 11 ژانویه یعنی دوشنبه همین هفته آخرین تاریخ نامزدها برای ارائه امضاهای جمع آوری شده شان به هیات انتخابات بود.
اما عده ای از نامزدهای انتخابات بارسا به بهانه بحران کرونا و مشکلات این اپیدمی درخواست کرده بودند که ضرب الاجل ارائه امضاها تمدید شود. به خصوص با توجه به اینکه دولت ایالتی کاتالونیا امروز قواعد سخت گیرانه جدیدی برای مبارزه با موج جدید کرونا وضع کرد.
اما باشگاه بارسلونا با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد که با این درخواستها موافقت نکرده و همه تاریخهای مربوط به انتخابات طبق اعلام قبلی خواهد بود. بارسا همچنین خاطرنشان کرد که این تصمیم را بعد از مشورت با وزارت بهداشت و دولت ایالتی کاتالونیا گرفته و نگرانی های بهداشتی مربوط به کرونا در آن لحاظ شده است.
نامزدهای انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا تا روز 11 ژانویه یعنی دوشنبه هفته آینده زمان دارند که امضاهای لازم برای شرکت در این انتخابات را به هیات برگزاری تحویل دهند. این امضاها باید رسما به تایید شهرداری برسد تا برای هیات انتخابات قابل قبول باشد.

افت شدید پدیده جوان رن

ادواردو کاماوینگا پدیده جوان فصل گذشته باشگاه رن در فرانسه با درخشش خارق العاده اش باعث شد توجه باشگاه های بزرگ دنیا و از جمله رئال مادرید به او جذب شود. اما باشگاه رن که به هیچ وجه خواهان از دست دادن هافبک درخشان خود نبود قیمتش را 70 میلیون یورو اعلام کرد. قیمتی که رئال مادرید حاضر به پرداخت آن نبود.
اما گذشت زمان ثابت کرد که حق با مدیران رئال بوده است. واقعیت این است که کاماوینگا سال گذشته برای انتقال به رئال اصرار زیادی به رن نکرد و هدفش این بود که پیش از انتقال بزرگ، یک فصل درخشان دیگر را پشت سر بگذارد تا در اوج راهی مادرید شود. اما شرایط اصلا آنطور که کاماوینگا انتظار داشت پیش نرفت.
رن که به لیگ قهرمانان صعود کرده بود در این فصل از دور گروهی حذف شد و کاماوینگا چه در این رقابتها و در چه در لیگ1 فرانسه به هیچ وجه درخشش فصل گذشته را نداشت.
البته انتظار می رود کاماوینگا در پایان فصل رن را ترک کند هر چند به بهایی به مراتب کمتر از قیمتی که سال گذشته برایش درخواست شده بود. علاوه بر رئال، تیمهای بایرن مونیخ، پاری سن ژرمن و یوونتوس هم منتظر هستند تا شانس خود را برای خرید هر چه ارزان تر این هافبک فرانسوی بیازمایند.

بکهام سرمربی تیمش را اخراج کرد

باشگاه آمریکایی اینترمیامی که اولین فصل حضور خود در لیگ MLS این کشور را پشت سر می گذارد و مالکیتش در اختیار دیوید بکام اسطوره انگلیسی دنیای فوتبال است سرمربی خود دیگو آلونسو را اخراج کرد. گفته می شود ممکن است بکام وظایف ورزشی بیشتری در این تیم به عهده بگیرد.
باشگاه اینترمیامی اعلام کرد دو طرف به این نتیجه رسیده اند که به همکاری پایان دهند. آلونسو تنها برای حدود یک سال به عنوان سرمربی اینترمیامی فعالیت کرد. میامی فصل را با کسب هفت پیروزی، سه تساوی و سیزده شکست به پایان رساند و در کنفرانس شرقی به مقام دهم دست یافت.
اینتر میامی به این ترتیب به رقابتهای پلی آف لیگ MLS راه یافت اما با شکست مقابل نشویل اس سی به فصل پر فراز و نشیب خود که با انتظارهای زیادی آغاز شده بود پایان داد.
گفته می شود پیش از شروع فصل جدید لیگ MLS دیوید بکام مالک باشگاه قصد دارد در زمینه ورزشی مسئولیتهای بیشتری به عهده بگیرد. پل مک‌دانا مدیر ورزشی باشگاه هم چندی پیش استعفا داده و حالا به نظر می رسد بکام قصد دارد فعلا جای خالی او را پر کرده و در اولین مرحله یک سرمربی جدید استخدام کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1086950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =