سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر معارفه شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر را منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر با حضور سهراب گیلانی نماینده مردم شریف شوشتر و گتوند، حسین پنبه دانه پور فرماندار شوشتر و حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌الله براتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، مسئولین محلی و مدیران دانشگاه در محل سالن اجتماعات این واحد دانشگاهی برگزار شد.

در ابتدا رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان و واحد اهواز در این جلسه با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه باید بتواند نماد تحقق آرمانهای امام خمینی (ه)، شهدا، انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی نماد یک نهاد انقلابی خود اتکا است، اظهار داشت: این دانشگاه همواره با تلاشهای خود، باری از دوش دولت برداشته است. دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بنا دارد تا رشد درآمدهای حاصل از فعالیت های غیرشهریه ای، تقویت رابطه بین صنعت و جامعه، کمک به حل چالشهای کشور، ارتقاء فعالیت های فرهنگی و رشد فعالیت های آموزشی و پژوهشی را درصدرفعالیت های خود قرار دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرج‌اله براتی با قدردانی از زحمات تمامی افراد در ایجاد زیرساخت های مناسب دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر یکی از قطب های آموزشی استان است که در بسط و گسترش دانش اقدامات مثبتی را انجام داده است.

رضا کیانی نیا سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر نیز با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی یکی از افتخارات آموزش عالی کشور است، گفت: به نوبه خود از زحمات روسای پیشین و همکاران گرامی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر قدردانی می کنم.

کیانی نیا در پایان تأکید کرد: با روحیه مضاعف با بهره گیری از تمامی امکانات و ظرفیت های این واحد دانشگاهی برای پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارتقای بیش از پیش آن استفاده خواهیم نمود.

گفتنی است در پایان با قرائت حکم صادر شده از سوی محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، رضا کیانی نیا به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر معرفی و از زحمات  و تلاش های حسن براتی  قدردانی شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1088026

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =