کارت بلیت یکپارچه برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی‌آرتی

مدیرعامل شرکت راه آهن گفت: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز) و به نقل از شرکت راه آهن؛ سعید رسولی امروز در حاشیه مراسم افتتاح ۱۵۲ پروژه حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح پروژه اتصال مترو تهران به ایستگاه راه‌آهن تهران، بیان کرد: در گذشته سیاست اشتباهی در ساخت ایستگاه‌های راه آهن در کشور دنبال می‌شد و ایستگاه‌های راه‌آهن بیرون از شهرها ساخته می‌شد.

وی ادامه داد: تلاش کرده‌ایم برای ایستگاه‌های راه آهن رشت و همدان محلی در داخل شهر در نظر گرفته شود تا ایستگاه‌هایی که خارج شهر ساخته شده به داخل شهر منتقل شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: اتصال پایانه مترو به ایستگاه راه‌آهن در دستور کار شرکت راه‌آهن قرار گرفته است، اولینِ آن امروز در ایستگاه راه‌آهن تهران بود که گالری ساخته شد و اتصال ایستگاه مترو به سکوهای ایستگاه راه آهن برقرار شد تا سفر یکپارچه برای مسافران محقق شود.

مدیرعامل شرکت راه آهن اظهار کرد: در شهر ری نیز اتصال راه‌آهن به ایستگاه مترو جوانمرد قصاب در حال اجرا است و این پروژه را در مشهد هم داریم.

رسولی تاکید کرد: با همکاری شهرداری تهران کارت بلیت یکپارچه سفر برای قطارهای حومه‌ای، مترو و اتوبوس‌های بی آر تی صادر خواهد شد و بدین ترتیب مسافران قطارهای حومه‌ای به راحتی در داخل شهر ادامه سفر می‌دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1088887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =