تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان و شرکت سنگ آهن گهر زمین

تفاهم نامه همکاری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان و شرکت سنگ آهن گهر زمین (بزرگترین معدن سنگ آهن خاورمیانه) منعقد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان با راه اندازی کارگاه مهندسی معکوس، انجام پروتکل های مهندسی معکوس و ساخت قطعات ماشین آلات معدنی و صنعتی مورد نیاز منطقه را در دستور کار خود قرار داده و در ابتدای فعالیت موفق شد قراردادی 30 میلیارد ریالی با فولاد تنبور امضاء کند.

با گذشت حدود یک سال از فعالیت کارگاه و اعتمادی که در بخش صنعت نسبت به دانشگاه آزاد اسلامی به وجود آمده شرکت سنگ آهن گهر زمین طی قراردادی به مبلغ 200 میلیارد ریال بومی سازی و ساخت قطعات مورد نیاز در سال 1400 را به دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان سپرده و در خصوص برگزاری دوره های آموزش تخصصی نیز قراردادی جداگانه به مبلغ 20 میلیارد ریال به امضاء رسیده است.

بهمن ماه سال جاری مجوز سرای نوآوری فولاد، زنجیره تأمین و صنایع وابسته توسط شورای مدیریت فعالیتهای دانش بنیان برای واحد سیرجان صادر شده است.

علاوه بر موارد فوق تفاهم نامه و قراردادهای جداگانه نیز با شرکت های سنگ آهن گل گهر، مس سرچشمه، نظم آوران و دیگر شرکت های منطقه در دست اقدام است.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد سیرجان اکنون به دانشگاه حل مسأله در منطقه تبدیل شده و قرار است با توجه به حجم بالای قراردادها، دیگر واحدهای استان کرمان و کشور را در این راه با خود همراه کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =