قیام عاشورا واقعه‌ای تاریخ‌ساز است/ لزوم پیروی از نهضت امام حسین (ع)

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با بیان اینکه قیام عاشورا یک واقعه تاریخ‌ساز است، گفت: باید پیرو نهضت امام حسین علیه‌السلام باشیم تا از حوادث پرآشوب جهان در امان بمانیم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(ایسکانیوز)،  حجت‌الاسلام مجتبی عزیزی در هفتمین همایش «قیام امام حسین علیه‌السلام از دیدگاه اهل سنت» که در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی رهبری در اهل سنت زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: قیام عاشورا دربر دارنده آموزه‌های سیاسی، اخلاقی و مدیریتی است و می‌توان آن را به‌عنوان یک الگو به جهانیان معرفی کرد.

وی افزود: امام حسین علیه‌السلام قیام عاشورا را برای نجات انسان‌ها از قید و بندهای مادی انجام داد تا مردم در سایه دین به سعادت و رستگاری برسند.

جانشین نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت با بیان اینکه قیام عاشورا یک واقعه تاریخ‌ساز است، عنوان کرد: باید پیرو نهضت امام حسین علیه‌السلام باشیم تا از بلایا و حوادث پرآشوب جهان در امان بمانیم.

عزیزی با اشاره به شیوع کرونا و تحت تأثیر قرارگرفتن برنامه‌های اجرایی بیان کرد: پس از ریشه‌کن شدن کرونا این برنامه‌ها و همایش‌ها به‌صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1089581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =