پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی  و بهینه‌سازی خدمات به معلولین

در نشست مشترک رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با مدیر کل بهزیستی این استان پیشگیری از آسیب های اجتماعی و بهینه سازی خدمات به معلولین مورد تاکید و بررسی قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (ایسکانیوز)،  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان در اولین دیدار خود با مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان با اشاره به وجوهات مشترک در حوزه مشاوره و ظرفیت های پژوهشی و آموزشی موجود در دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان با بهره گبری از استادان مجرب، کادر هئبت علمی کاردان، فضای آموزشی استاندارد دارای ظرفیت های بالای خدمات دهی به دانشجویان عزیز می باشد.

احسان کامرانی افزود: در شروع هر ترم حدود۵۰۰ نفر از داوطلبان پذیرفته شده از افراد تحت پوشش  سازمان بهزیستی کشور هستند که از دانشگاه  آزاد اسلامی در استان هرمزگان خدمات می گیرند و به تحصیل ادامه می دهند.

وی گفت: دانشگاه آزاد باداشتن  ظرفیت های آموزشی وپژوهشی ودارابودن مرکزمشاوره ومراکزآموزش مهارتی می تواند درارتقا سطح آموزش علمی وتوسعه عدالت اجتماعی معلولین تحت پوشش سازمان بهزیستی نقش‌بزرگی داشته باشد.

کامرانی اظهار امیدواری کرد با در نظر گرفتن توانمندی ها طرفین و چگونگی همکاری دوجانبه برای بهره گیری بهتر و مناسب از پتانسیل ها یکدیگر، لازم است تا تفاهمنامه همکاری تنظیم و به امضای طرفین برسد.

مدیر کل بهزیستی استان هرمزگان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بهزیستی  مرز وسیعی که باتمامی ارگان ها، سازمان ها، ادارات و...  دارد، بشکل جهادی درتمامی زمینه ها باداشتن نیروهای مومن، انقلابی، ودانا با کارایی بالا  پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری دربحث کاهش آسیب های اجتماعی و ارتقا استانداردهای زندگی معلولین، بصورت ۲۴ساعته درحال خدمت رسانی جهادی است.

ابراهیم حسن زاده از اجرای طرح جدیدی باشعار خلق ثروت  وارزش مشترک برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی درراستای بهبود روند آموزش ومعیشت وارتباط بین مددکار و مددجو  خبر داد و گفت: مراحل اولیه این طرح درحال انجام است  و به زودی عملیاتی و به مرحله اجرا گذاشته می شود.

وی اظهار امیدواری کرد برای ادامه خدمات بهتر، نیاز است تا نیروهای کاردان حوزه های مختلف به خصوص اساتید دانشگاهی، با خلوص نیت و بشکل علمی بتوانیم آسیب ها راکاهش داده و امضای  تفاهم نامه همکاری شاهد ارتقا کیفیت درزندگی و نحوه خدمات رسانی به معلولین عزیز باشیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1090271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =