استفاده از توان داخلی برای مقابله با تحریم‌ها

عضو هیأت‌رئیسه مجلس گفت: تنها راه لغو تحریم‌ها تکیه بر ضعف ظرفیت و توان داخلی برای بی‌اثر کردن آنهاست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)؛ روح‌الله متفکرآزاد نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب درباره پرهیز از هرگونه عجله در انجام مذاکرات و برداشته شدن تحریم‌ها، گفت: اگر کشور تحریم‌کننده، پیام ضعف و کرنش را از طرف ما دریافت کند به این نتیجه خواهد رسید که تحریم‌هایش اثر کرده است.

استفاده از توان داخلی برای مقابله با تحریم‌ها

وی افزود: تنها راه لغو تحریم‌ها تکیه بر ضعف ظرفیت و توان داخلی برای بی‌اثر کردن آنهاست و وقتی دشمن ببیند که تحریم‌هایش اثری ندارد، آنها را برخواهد داشت.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در بحث مذاکره برای برداشته شدن تحریم‌ها باید از هرگونه عجله پرهیز کرد، چیزی که ما در ماجرای برجام از سوی دولت مشاهده کردیم، این بود که دولت ما با عجله تعهداتش را انجام داد، اما انجام تعهدات از سوی طرف مقابل، تنها روی کاغذ انجام شد.

برخی‌ها در انتخابات دنبال کاسبی هستند

متفکرآزاد گفت: کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری باید از شرطی کردن کشور و منوط کردن حل مشکلات به خارج از کشور پرهیز کنند.

وی افزود: بعضی‌ها در انتخابات با ربط دادن حل مشکلات کشور به مسائل خارجی به دنبال کاسبی رأی هستند که باید بدانند این کار و کاسبی آنها تبعات زیادی را برای کشور به همراه دارد.

وی اظهار داشت: این افراد باید بدانند تنها ملت ایران نیستند که حرفهای آنها را می‌شوند بلکه این اظهارات آنها به سمع و نظر دشمنان ما نیز می‌رسد و این پیام را به آنها منتقل می‌کند که در ایران راهی جز مذاکره با خارج وجود ندارد.

انتهای پیام/

منبع:فارس

کد خبر: 1091640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =